Voi ihme tuota meidän muoria taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Joka joulukuu hän ilmoittaa, ettei hommata isoja lahjoja. Olenkin sanonut, että meille ei tarvitse mitään ja jos lapsia jos haluaa muistaa, niin pienet paketit ovat ihan hyvät.

Keskustelimme asiasta reilu viikko sitten ja muistuttelin taas, ettei nyt ihan ylettömiä tuhlaa noihin. (sairaseläkkeellä kun on ja tiedän hänen saaneen mätkyjä )

No eikö mitä, se on taas mopo karannut hältä käsistä :o :laugh:

Likalle jonkun muskettisoturi-barbien, Jannulle kauko-ohjattavan traktorin ja Pikkulikalle brion palalaatikon. Ja muista, pienimmistä lahjoista ei maininnut halaistua sanaa :o
Sitten vielä kyseli, mitä minulle ja miehelleni. Sanoin ettei todellakaan tarvitse... meniköhän perille? :D

muoks. Muori = minun äitini

Semmosiahan ne on, haluaa jakaa vähästäänki :D Ja muistaa perhettä.
Samanlainen juttu oli joskus aikoinaan ko äitee oli ihan hirveän huonossa kunnossa selkänsä takia ja päivitteli puhelimessa ettei kyllä nyt voi laittaa mittään jouluja ko ei meinaa sängystä ylös päästä ja navetta kuitenki pittää hoitaa ja plaaplaa... Eikö mitä, ko jouluaattona kotia tulin käymään nii sielä oli yhtälailla laitettu joulua ko aiemminki, äiti touhotti melkein kaksinkerroin ympäri taloa. Saatiin se lopulta sohvalle ja otettiin hommat hoitaakseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Semmosiahan ne on, haluaa jakaa vähästäänki :D Ja muistaa perhettä.
Samanlainen juttu oli joskus aikoinaan ko äitee oli ihan hirveän huonossa kunnossa selkänsä takia ja päivitteli puhelimessa ettei kyllä nyt voi laittaa mittään jouluja ko ei meinaa sängystä ylös päästä ja navetta kuitenki pittää hoitaa ja plaaplaa... Eikö mitä, ko jouluaattona kotia tulin käymään nii sielä oli yhtälailla laitettu joulua ko aiemminki, äiti touhotti melkein kaksinkerroin ympäri taloa. Saatiin se lopulta sohvalle ja otettiin hommat hoitaakseen :D

Onk meillä sama äiti? :D

mun äiti töissä omassa firmassa ja menee hyvin mutta ei tuu lahjoja eikä aikaa meille. muille (kummilapsille) kyllä. varsinkin näin jouluna tuntuu erityisen pahalta. jos haluis edes kerran kuussa nähä niiin olisin tyytyväinen. välimatkaa n. 20km ja vapaa-aikaakin on mutta minkäs voi ku ei kiinnosta niin ei.

sori purkaus. en oo nukkunu kun vauva valvoo yöt. :ashamed:

mummolla on vähän sama ongelma. esim. työntää usein rahaa tänne mun siskonkin mukana vaikka olen sanonu ettei tarvii. mutta oon tajunnu että niille tulee isompi ilo kun saavat antaa jotain kun harvoin sai ite mitään kun olivat nuoria vanhempia 60v sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja hs:
mun äiti töissä omassa firmassa ja menee hyvin mutta ei tuu lahjoja eikä aikaa meille. muille (kummilapsille) kyllä. varsinkin näin jouluna tuntuu erityisen pahalta. jos haluis edes kerran kuussa nähä niiin olisin tyytyväinen. välimatkaa n. 20km ja vapaa-aikaakin on mutta minkäs voi ku ei kiinnosta niin ei.

mummolla on vähän sama ongelma. esim. työntää usein rahaa tänne mun siskonkin mukana vaikka olen sanonu ettei tarvii. mutta oon tajunnu että niille tulee isompi ilo kun saavat antaa jotain kun harvoin sai ite mitään kun olivat nuoria vanhempia 60v sitten.
No onhan tuo ikävää, jos ei edes nähdä halua.
:( :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja hs:

No onhan tuo ikävää, jos ei edes nähdä halua.
:( :hug:

kiitos. hassua miten siihen ei ikinä totu. :( vaikka en oo oottanu mitään ihmemuutosta moneen vuoteen niin silti kirpasee.

Yhteistyössä