Voi ihanaa, mun ei tartte muuttaa tästä ikinä pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Muutama vuosi sitten ostin tämän ison ja kalliin asunnon perheellemme kodiksi. Ajattelin, että mulla on varaa asua tässä siihen asti, kun lapset tulevat täysi-ikäisiksi ja elatusmaksut ja lapsilisät loppuvat. Sitten menee asunto myyntiin ja muutan kerrostalokolmioon.

Nyt tuloni ovat kuitenkin nousseet useammalla satasella nettokuukausipalkassa ja kun menotkin pienenevät, kun lapset itsenäistyvät, minulla on varaa asua tässä vaikka loppuikäni. Laina on maksettu ennen kuin eläkkeelle jään.

Olen ihan onnessani! Mä tykkään tästä asunnosta ihan mielettömästi. Tämä on koti!

Onnea vaan jos niin hyvin käy! Useimmat kuitenkin jossain vaiheessa joutuvat muuttamaan pienempään asuntoon, vanhainkotiin tai sairaalaan. Silloin on hyvä olla muitakin onnen aiheita kuin iso asunto.

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Onnea vaan jos niin hyvin käy! Useimmat kuitenkin jossain vaiheessa joutuvat muuttamaan pienempään asuntoon, vanhainkotiin tai sairaalaan. Silloin on hyvä olla muitakin onnen aiheita kuin iso asunto.

kade?

Toivottavasti sinulle käy just noin hyvin! Joskus vaan kohdalle sattuu esim. vakava sairastuminen tai liikenneonnettomuus ja elämä ei menekään ihan käsikirjoituksen mukaan, mutta turhahan niitä on etukäteen pelätä.

Ei aina tarvi olla kade, realismikin riittää.

Toisaalta vaikka osaisi ennalta pelätä jotain pahaa, niin sitä voi tapahtua. Jos sinulla menee kaikki hyvin, ole aidosti onnellinen ja muista olla myös kiitollinen!

Yhteistyössä