Voi ihana, sain likan mekosta kuulakärkikynän jäljen pois! (joo turhis varmaan )

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Se mekko ei ole ollut likalla kertaakaan kunnolla käytössä vaan tässä kotona sitä vain testattu. No eiköhän likka sitten onnistunut sohaasemaan siihen mekkoon kuulakärkikynällä ja vielä näkyvälle paikalle.

Laitoon hetkeksi siihen sotkun päälle vanishia ja niin oli taas mekko entisellään! =) Saa likka laittaa synttäreille ihanan pinkin mekon.

Kyllä se vanish vain on kätevää. :D Mä joskus pesin likan välikausiasun eikä lika lähtenyt kaikista kohdista. Liotin asua vetessä jossa vanishia niin kyllä lähti liat!

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Se siis toimii.
Täytyy ostaa

Toimii joo. Tuo kynän tahra oli ollu tuossa mekossa jo muutaman kuukauden ja nyt vasta sain aikaaseksi poistaa sen. :ashamed: Mutta lähti silti aika nopiaa.

Ohjeissa taisi lukia, että ei saa liottaa vaatteita, mutta kyllä mä ainakin liotin sitä ulkooluasua. Pesin vain sitten koneessa sen jälkeen ja meinaan pestä tuon mekonkin.

Mutta millä ihmeellä ne porkkanatahrat saa pois?! Vanishilla ja sappisaippualla yritin, mutteivät lähteneet. Eipä meillä enää porkkanatahroja olekaan kun vauva-aika on jo ohitettu, mutta useampi body oli niin oranssina kun poika puklaili |O

Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Mutta millä ihmeellä ne porkkanatahrat saa pois?! Vanishilla ja sappisaippualla yritin, mutteivät lähteneet. Eipä meillä enää porkkanatahroja olekaan kun vauva-aika on jo ohitettu, mutta useampi body oli niin oranssina kun poika puklaili |O

Porkkana lähtee Johnsonin BioShoutilla. Sitä saa ainakin isommista marketeista. Porkkana on niistä harvoista mitä en permanent tussin lisäksi ole saanu sappisaippualla pois.

Sappisaippualla lähtee mustikka ja kuulakärkikynä(kuulakärkikynätahraa pitää liotta) ja ruusunmarja jota en ole saanu millään muulla pois. Permanent tussi lähtee Classic tahranpoistogeelillä, mut sitä en ole löytäny muualta ku Stockalta.

Miten niin olen hysteerinen tahrojen suhteen :whistle: yleensä käytän tota BioSprayta. Se on niin helppo ja tehokas.

Yhteistyössä