voi hyvää huomenta kaikille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
aivan ihana aamu :)

mies nukkuu kissojen kanssa sängyllä ja tuhisee ku bussi, tai ainaki niinku vastasyntyny vauva, aamurööki on poltettu ja kupissa kahvia uudesta kahvinkeittimestä. naapurin hullu ei oo vielä heränny poraamaan seiniä mitä se on tehny nyt yli vuoden joka ikinen päivä.yks päivä kuulosti siltä ku se rappais niitä reikiä ja silottais ne, ja nyt taas alkanu noi päivittäiset poraamiset. mahtaa olla monta taulua seinällä :)

ikkunoista tulee sisään kesän tuntuista viimaa.

ja ekaa kertaa pitkään aikaan pääsin koneelle ennen mieestä ja tästä en nouse ennenku salkaarit alkaa :D

mitäs teidän aamuun?

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Täällä särkee hammasta ja 11.30 pääsen hammaslääkäriin... kai sitä pitäis yrittää jotain syödä aamupalaks tässä vaikka ei yhtään houkuttele ku koskee sen verran...

voi ei! :hug: kannattaa syödä etes jotakin, ku ne hammaslääkärissä sanoo että et sit syö mitään tuntiin nii jo alkaa maha kurnia :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Täällä särkee hammasta ja 11.30 pääsen hammaslääkäriin... kai sitä pitäis yrittää jotain syödä aamupalaks tässä vaikka ei yhtään houkuttele ku koskee sen verran...

voi ei! :hug: kannattaa syödä etes jotakin, ku ne hammaslääkärissä sanoo että et sit syö mitään tuntiin nii jo alkaa maha kurnia :)

Niin täytyy jotain koittaa syödä jo senkin takii etten ala voimaan pahoin siellä kun oon raskaana ja vielä meinaa tulla pahoinvointia (rv 17+0)...
toivottavasti mies tuli kohta kotiin ettei tartte lähtee viemään poitsua mummolaan ku lähen sinne hammaslääkäriin..
mies läks jo 7:ltä aamulla kalaan työkaverinsa kanssa...

huomenta huomenta. heräsin aamulla klo 7 lähteäkseni töihin mutta sain vain todeta että kurkkukipuni on hirvittävä ja lisäksi mulla on kuumetta :|
ajattelin hourailla hieman palstalla ja sitten istua sormi suussa :whistle:

Mä täs just suunnittelen nukkuun menoo, yövuoro takana ja joutu ootteleen et pääsi lääkäriin kun selkä jumitti.. nyt on saatu piikki takamukseen ja rentouttavat napit naamaan joten eiköhän se uni kohta vie..

Yhteistyössä