Voi hitto! Tartteisin apua...easy-liittymä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin poitsulle sen liittymän n.viikko sitte kun oli se tarjous. Tänään latasin siihen 20e puheaikaa ja siin tarjoukses oli että 20e=40e puheaikaa...otin puhelimee saldon niin saldo on vähän yli 20e????

Saattaa olla et tarjousaika lataantuu viiveellä.tai sit on sonera mössiny ja tarjousaikaa ei tullutkaan.(kerran exällä kävi näin)Kannattaa soittaa soneran asiakaspalveluun jos ei huomenna näy enempiä puheaikoja.
Latasitko itse koodilla vai latasiko esim.kioskin kassa sen kioskilla??Kioskilla ladatuissa saattaa mennä parikin pvää et on käyttöön tullu...

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Saattaa olla et tarjousaika lataantuu viiveellä.tai sit on sonera mössiny ja tarjousaikaa ei tullutkaan.(kerran exällä kävi näin)Kannattaa soittaa soneran asiakaspalveluun jos ei huomenna näy enempiä puheaikoja.
Latasitko itse koodilla vai latasiko esim.kioskin kassa sen kioskilla??Kioskilla ladatuissa saattaa mennä parikin pvää et on käyttöön tullu...

Ärrällä illalla kävin lataamassa ja annoin sille tätille sen kortin että tähän puheaikaa ja puhuimme siitä 20e=40e puheaikaa. No otan viel huomen illalla saldon niin josko se sit näkys.
Meinasin vaan että oisko kioskintätillä käynny joku moka että oiskin laittanu jonkin muun soneralatauksen sinne...???
Kiitos kun jaksoit vastata :)

Mun tajunnan mukaan ei pysty ainakaan muiden liittymätyyppien latauksiin sekoittaa,menee eri koodilla eikä lataudu...varma en tietty oo.Mut kannattaa käydä vaikka sieltä kioskin myyjältä kysyyn,ne näkee mun mielestä koneiltansa sit kyllä et paljon on ladattu mihinkin puhelinliittymään/numeroon.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
meillä ainakin näkyy heti se saldossa..

Ai...Yritin illalla soittaa sinne soneran aspalveluu mut ne ei oo kun päivällä tavotettavissa, siksi siis täällä kyselen. Otan huomen uudelleen saldon ja jos ei oo tullu sovittuu puheaikaa niin soitan sinne as.palveluu.

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mun tajunnan mukaan ei pysty ainakaan muiden liittymätyyppien latauksiin sekoittaa,menee eri koodilla eikä lataudu...varma en tietty oo.Mut kannattaa käydä vaikka sieltä kioskin myyjältä kysyyn,ne näkee mun mielestä koneiltansa sit kyllä et paljon on ladattu mihinkin puhelinliittymään/numeroon.

Joo, tää mullekkin outo juttu kun poitsulle tuo liittymä hankittiin, ennen en ole näihin juttuihin perehtyny. Sain kiskalta sen tositteen...numeroon *** ladattu 20e puheaikaa ja plaa plaa...mutta siinä ei näy sitä 20=40e...:/

SELKIS :D

Tarjous 1: Easy -liittymä 5,90 ? (norm 17,90 ?)

Tarjous 2: Sonera tarjoaa kampanja-aikana ostettuihin Easy -liittymiin tehtyihin vähintään 20 ?:n latauksiin tuplaeurot. Asiakas saa edun automaattisesti Soneralta elokuun loppuun mennessä.

Tarjous 3: Kampanja-aikana ostetuissa Easy -liittymissä normaalihintaiset kotimaan tekstiviestit maksutta elokuun loppuun asti.

http://www.r-kioski.fi/Prepaid_-tarjouksia.196.0.html

Alkuperäinen kirjoittaja tarjous:

Tarjous 2: Sonera tarjoaa kampanja-aikana ostettuihin Easy -liittymiin tehtyihin vähintään 20 ?:n latauksiin tuplaeurot. Asiakas saa edun automaattisesti Soneralta elokuun loppuun mennessä.

Tarjous 3: Kampanja-aikana ostetuissa Easy -liittymissä normaalihintaiset kotimaan tekstiviestit maksutta elokuun loppuun asti.

AAAA....Kiitos tästä :)
Nyt selkis mullekkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjous:

AAAA....Kiitos tästä :)
Nyt selkis mullekkin :)

meillon muksulla dna-prepaid ja se on kyl ollu hyvä. toimii ulkomailla yms. ja usein tarjouksia, 20e:lla latasin niin 30e näkyi heti tulleen :)

Yhteistyössä