voi hitto mä en saa mitään aikaseks..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
:headwall: :ashamed: :D :whistle: :xmas:

pitäis ja pitäis, tarttis ja olis jo vähän niinku pakko..mutku ei :ashamed:

pähkäilly koko päivän et mistä alottaisin..mut, hyvin suunniteltuhan on puoliksi tehty, et kai mä sit oon jo kohta puolessa välissä pakkaamista :laugh: :laugh:

meneeköhän tuo läpi ukolle ku se tulee illalla kotiin :whistle:

kai se (kohta) pitää hakee jätesäkki ja alkaa pakkaamaan liinavaatteet ym

hitto ku ees tietäis koska päästään muuttamaan, niin olis helpompaa, vois vaan kaikki jo pakata, mut jos menee vielä useampi päivä, ni ei voi vaatteita ja astioita vielä kaikkia pistää kasaan..

Mä potkasen suo persiille, ni potkase sä muo.
Tarttis kans vaikka mitä, mut ei nyt saa ittsestään irti :(
Mä olen aina hidas ja huono organisoimaan, ei mä olen hyvä suunnittelemaan ja organisoimaan, mut täys tumpula toteutuksessa :headwall: .
Mun pitäis etsiä' olohuone tuolta epämäräisten vaateröykkiöiden alta ja eteisessä vähän sama juttu ja koska lakanat on pyykkikoneessa, mun varmaan tarttis pistää uudet lakanat sänkyyn :/

Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
laita kone kiinni ja tee pieni lenkki ulkona. Palaa sitten yrittämään :)

me ulkoiltiin jo tuossa aiemmin, tytöt on naapurissa, et saan rauhassa..ööö...palstailla :ashamed: ..no, tein mä äsken ruokaa ja samalla pakkasin yhden laatikon keittiön roinia :D johan mä sit taas hetkeks voin tänne tulla, eikös vaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

me ulkoiltiin jo tuossa aiemmin, tytöt on naapurissa, et saan rauhassa..ööö...palstailla :ashamed: ..no, tein mä äsken ruokaa ja samalla pakkasin yhden laatikon keittiön roinia :D johan mä sit taas hetkeks voin tänne tulla, eikös vaan :whistle:

Ja nyt seuraava laatikko esiin ja siihen kamoja ja sitten taas saat tulla hetkeksi palstailemaan

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:

Ja nyt seuraava laatikko esiin ja siihen kamoja ja sitten taas saat tulla hetkeksi palstailemaan

:o

|O heti aletaan komentelemaan |O

ei vaan, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, ei kai laatikon koolla ole väliä? :kieh:

Siis kämppä aivan kauheessa kunnossa mut kun ei toi siivoominen yhtään huvita. Yhen huoneen sain raakattua mut sit rupes taas tympimään niin perusteellisesti et lähin kaupoille lorvimaan ja uutta inspistä hakemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Munki piti tää viikonloppu keskittyä noitten kamojen purkamiseen, sais tän huushollin pikkuhiljaa kondikseen. No, oonhan mä jo kaks lootaa saanu tyhjäks... Eikä taida jaksaa enempää :D

voi ei, toikin vielä |O

mä voin jo kuvitella kuinka nää kaikki laatikot ja säkit sit lojuu siellä uudessa kodissa viikko tolkulla ku ei jaksa eikä viitti :headwall:

äh, kai se on ryhdistäydyttävä, kohta alkaa lätkäpeli, sen aikana voin sit kattoo noita papereita ym läpi, istuen telkan edessä..

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Munki piti tää viikonloppu keskittyä noitten kamojen purkamiseen, sais tän huushollin pikkuhiljaa kondikseen. No, oonhan mä jo kaks lootaa saanu tyhjäks... Eikä taida jaksaa enempää :D

voi ei, toikin vielä |O

mä voin jo kuvitella kuinka nää kaikki laatikot ja säkit sit lojuu siellä uudessa kodissa viikko tolkulla ku ei jaksa eikä viitti :headwall:

äh, kai se on ryhdistäydyttävä, kohta alkaa lätkäpeli, sen aikana voin sit kattoo noita papereita ym läpi, istuen telkan edessä..

No noi laatikot pitäis ainakin saada tyhjäks viikon päähän maanantaihin mennessä, kun muuttofirma tulee hakemaan ne poijes. Mut voipi olla että muuten saa roinat olla miten sattuu jonkin aikaa.

Hah, mä keksinkin hyvän keinon pakata :laugh:

nostin ison pahvilaatikon tohon lattialle, ja Likka ja sen kaveri käy nyt läpi kaikki filmit, ja varmistaa et on oikeissa koteloissa ja pistää ne sit sinne laatikkoon :D

mitähän mä niille seuraavaks keksin?

*lapsityövoima on sallittua* B)

Yhteistyössä