Voi hitto, että harmittaa!

01.01.2010
94
0
6
Avautumista...

Kysyin jo pari viikkoa sitten kaverilta, et tulisko tänään meille istuu iltaa, lupasin jotain purtavaakin laitella. Ei olla nähty pitkään aikaan, ja kaveri oli oikein mielellään tulossa, kehui laittavansa treffit oikein kalenteriin ylös.

Eilen vielä laitoin viestiä ja kyselin onko treffit voimassa. Kaveri vastasi, että huomenna nähdään. Odotin innolla tätä iltaa, mies lähti omalle kaverilleen ja lapsi vietiin isovanhemmille hoitoon.

Mut sitte tulikin kaverilta viesti, jossa kyseli voisko treffejä siirtää vaikka huomiseks. Ku hän niin mielellään lähtis tänään puistoon istuu ja ottaa olutta|O Ilmeisesti mun seura ei kelpaa ku paremman puutteessa, ja oon varmaan äärest tylsä ku en edes juo (oon raskaana).

No, täällä mä nökötän yksin kotona, ton hemmetin kanasalaatin ja suklaajuustokakun kanssa. V**tu että ottaa niin päähän! Jäipä tosi kiva fiilis tästä :(

Toi oli vielä inhottavampaa kuin mitä mulla tällä hetkellä. Kavereita pari sentäs tässä kävi, mutta he eivät ehtineet olla tässä kuin hetken kun piti taas mennä ja minäkin istuskelen iltaa sitten yksikseni tai onhan mulla tuo vauva seurana.

Ei mua sinne puistoon todellakaan huvita lähtee, ku selvästikään mun seura ei kiinnosta. Vastasin tyypille et huomenna on muuta menoa, ja annoin muutenki tulla, mitä ajattelen koko kuviosta. Ei tosiaan tee mieli kutsuu enää kylään, mä en tajuu miks pitää sopia asioita ja luvata tulla jos sit muut kaverit menee kuitenki mun edelle. Mur.

Nykyään on käytöstavat ihan hukassa. Aivan kuin olisi ok juttu peruttaa sovittuja menoja kun keksitäänkin muka parempaa. Tekstiviestillä on niin helppoa, kun ei tarvi nokatusten sanoa. Itse olisin närkästynut todella.

Ja hei, kiitti sympatioista :heart: Taitaa mulla nää raskaushormonitki temppuilla, ku harmittaa niin et melkein itkettää :ashamed:

Mä en edes ollut raskaana, kun kaverit ovat pari kertaa tehneet noin. Nyt raskaana olessa varmaan lentäisi lautasiakin. Silloinkin harmitti ihan tarpeeksi.

Yhden kerran kaveri ilmoitti tulevansa ex tempore-kyläilylle noin tunnin varoitusajalla, minä siivosin hurjaa vauhtia ja mies kipaisi kaupasta tarjottavaa. Kaveri tuli, seisoi vartin pihassa, ei kuulemma ehtinyt/viitsinyt sitten sisälle asti tulla ja lähti.

Kun täytin 25, yksi sun toinen lupasi tulla. Kuudelta piti alkaa grillailla, saunoa yms. Yhdeksältä yksi ilmoitti, ettei pääsekään, muut eivät viitsineet edes ilmoittaa, etteivät tule. Miehen kanssa sitten vedettiin grilliruokaa, salaattia, siideriä ja saunottiin...

Voi harmi, toi harmittaa ihan tosissaan.
Mulla oli täs jokuaika sitten tilanne, että oli sovittu ystävän kanssa syömistreffit illaksi.
Noh sitten sain kuulla että yks homma on ihan pakko hoitaa juuri sen illan aikana ja ryhdyin hommiin kauhealla vimmalla jotta ehtisin tehdä sen ennen illan ohjelmaa..jossain vaiheessa totesin aikataulun menevän tiukille.
Laitoin ystävälle viestin asiasta etten ihan välttämättä ehdikkään ja pahoittelin kovasti kun itsekin olin odottanut tapaamista kovasti.
Mut saimpa sellaiset haukut ystävältäni olin hänen mielestään täysin välinpitämätön ja paska ystävä, eikä kuulemma ystäväni seura kelpaa enää ollenkaan.
Tuli tosi paha mieli, sekä peruuntuneesta illasta että ystäväni sanoista..vaikka yritin sanoa etten todella tehnyt sitä tahallaan niin eipä paljoa kuunneltu.
Välimme ovat tuon jälkeen tosi paljon viilentyneet ja aina kun jotain sovimme tän kaverin kanssa niin sen on PIDETTÄVÄ vaikka mitä tapahtuis, vähän kurja asetelma kun ainakin meidän viisihenkisessä perheessä tilaanteet elää aina niin paljon ettei vanhempien omat jutut AINA onnistu suunnitelmien mukaan :(

Sori tilitys sun aloitukseen mut tiedän tunteen..
Toivottavasti ystävälläsi on hyvä syy vaihtaa suunnitelmia, eikä syy todella ole vain kaljanjuonti jossain puistossa :/

Toki mä ymmärrän et joskus suunnitelmat vaan muuttuu, ja joku tilanne nyt vaan voi olla sellanen, et toinen, jo sovittu juttu on pakko perua... Mut ikävä kyllä tässä mun tapauksessa oon sata varma, et ohareiden syynä on nimenomaan kiva kesäilma ja ulkona kaljottelu. Ja hitto, jos tässä oltais edes jotain teinejä, mutku kolmekymppisiä jo ollaan...! Niin se vaan joillekin näyttää toi alkoholi olevan tärkeempää, ku ystävyyssuhteiden ylläpito :(

[QUOTE="vieras";23645016]Minulle tulee mieleen, että kaverilla on jonkinasteinen alkoholiriippuvuus. Muuten tuollaista ei voisi tehdä.[/QUOTE]

Valitettavasti olet jossain määrin oikeassa. Tosin olin siinä uskossa, et asiat ois sen suhteen jo paremmin, mut nähtävästi luulin väärin.

Yhteistyössä