Voi hitsi...joululahjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Ostettiin serkun tytölle joululahja ja laitettiin aikuisille(Ovat tyttäreni kummeja) pieni "paketti" myös,jossa oli kolme vai neljä pientä pakettia(pussia) erikoiskahveja(ovat kahvin ystäviä)ja kuinkas ollakkaan serkkuni sanoi, että sai just työnantajalta joululahjaksi kahveja ja nyt eivät tiedä, että saivat meiltäkin, kun olis tuon arvannut oltais jotain muuta pientä ostettu, mutta nyt on ainakin kahvia mitä saavat juoda urakalla :whistle: :xmas: :ashamed:

Me saatiin pentikin joulukahvia pussi. Koko asunto haisi ihan kärähtäneeltä ja jouduttiin kiikuttamaan pussi varastoon (muovipussin sisälle laitettuna). No, äsken sitten mies sanoi että nyt varastokin haisee ihan hirveelle et pussi lähtee roskiin. Mitä ihmettä pentik myy tuollaista?! Muita maustekahveja olen ostanut vuosien varrella itsekin mutta näin kamalaan en ole ennen törmännyt. Haju levisi ihan joka paikkaan ja oli todella paha.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Me saatiin pentikin joulukahvia pussi. Koko asunto haisi ihan kärähtäneeltä ja jouduttiin kiikuttamaan pussi varastoon (muovipussin sisälle laitettuna). No, äsken sitten mies sanoi että nyt varastokin haisee ihan hirveelle et pussi lähtee roskiin. Mitä ihmettä pentik myy tuollaista?! Muita maustekahveja olen ostanut vuosien varrella itsekin mutta näin kamalaan en ole ennen törmännyt. Haju levisi ihan joka paikkaan ja oli todella paha.

Oho. Onkohan siinä rasva päässyt pahasti elttaantumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
No mutta lahja on annettu täydestä sydämestä ja vaikka onkin samanlainen,niin en usko, että haittaa. Itse kahvin ystävänä en ainakaan olisi pahoillani :)

No niinhän se on, mutta kuinka sattuikin just tänä jouluna sama lahja

Yhteistyössä