Voi hiivatti tätä valinnan vaikeutta..asiaa hääpuvusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen aina luullut että minulla tarkka näkemys siitä minkälainen hääpukuni tulisi olla. Nyt kun asia on ajankohtainen, en enää tiedäkään mitä haluan. Kauniita pukuja löytyy pilvin pimein, mutta yksikään ei tunnu "minulta".

En halua sellaista mikä löytyy lähes jokatoiselta morsiammelta, mutten mitään kovin extremeä halua kuitenkaan. En myöskään halua koko valkoista, vaan puvussa pitäisi olla myös jotain muuta väriä..mieluiten ehkä violettia tai turkoosinsinistä..

Mulle tulee usein valintatilanteissa sellainen tunne/ tilanne, etten lopulta tunnistakkaan omaa makuani. Vaikka alunperin olin voinut ajatella, et mun makuun sopii valkoinen hörhellys, kaupassa saatankin huomata et sen valkoisen hörhellyksen lisäksi pidänkin jostain ihan muusta vaikka sinapinkeltaisesta a-mallista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tulee usein valintatilanteissa sellainen tunne/ tilanne, etten lopulta tunnistakkaan omaa makuani. Vaikka alunperin olin voinut ajatella, et mun makuun sopii valkoinen hörhellys, kaupassa saatankin huomata et sen valkoisen hörhellyksen lisäksi pidänkin jostain ihan muusta vaikka sinapinkeltaisesta a-mallista.

nimenomaan..samaan ongelmaan olen minäkin nyt törmännyt :) lisäksi vielä se asia ärsyttää että vaikka puku näyttäisi kauniilta kuvissa ja kaupanrekissä, eise välttämättä näytä hyvältä minun päälläni

Menin kans sekaisin. Selkeys löytyi kun varasin sovitusajan ja kokeilin ihan erilaisia pukuja. Sieltä sitten kaksi erottui edukseen. Kuvia katsomalla ei välttämättä tajua mikä itsellä istuu. Oon hoikka + isot rinnat, niin se vaikeutti. Kaikki ei tod istunut.

olen vartalomallilta aikalailla päärynänmallinen, eikä ole haisuakaan siitä minkälainen olisi sopivin pukumalli minulle. En halua mitään älyttömän tiukkaa, mutten mitään ankaraa kermakakkuakaan.

http://cgi.ebay.com/Bride-Wedding-Dress-Prom-Gown-Size-6-8-10-12-16-18-22_W0QQitemZ260573334054QQcmdZViewItemQQptZWedding_Dresses?hash=item3cab618a26

jotain tämän tyylistä kenties...hmm...

http://www.bridezillas.fi/haapuku-hale-green-p-1027.html

Mulla oli tuommonen, en oo ite ainakaan nähny monella samanlaista :) ja siinä siis muutakin väriä kun punasta, saa ite valita ton vihreän tilalle jonkun muun jos haluaa, mulla oli semmonen about viininpunanen väri siinä :)

ja tuolla näyttää olevan muitakin vähän erilaisiakin hääpukuja.

Minä teetin pukuni tutulla ompelijalla. Eikä koskaan missään tule samanlaista vastaan. Ja oli just sellainen kun halusin. Eikä tullut maksamaan kun ompelijan palkkion (n.120?) ja ne materiaalit (150?).

Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
http://www.bridezillas.fi/haapuku-hale-green-p-1027.html

Mulla oli tuommonen, en oo ite ainakaan nähny monella samanlaista :) ja siinä siis muutakin väriä kun punasta, saa ite valita ton vihreän tilalle jonkun muun jos haluaa, mulla oli semmonen about viininpunanen väri siinä :)

ja tuolla näyttää olevan muitakin vähän erilaisiakin hääpukuja.

voi miten kaunis! aivan uskomaton :) juuri jotain tuontyylistä haluaisin, missä on siis kauniita erivärisiä yksityiskohtia

Yhteistyössä