Voi herranjumala

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen ollut lasten kanssa aamun, ja kaikki on mennyt oikein hyvin.

Mies tuli töistä, tarttui tisseihin takaapäin, ja mä olen nyt niin ärtynyt, että
voisin tappaa sen , ja kaikki vituttaa ja huudan lapsille.

Tuo muna-aivo ei saatana ole kymmenessäkään vuodessa oppinut, että mua ei puristella kun joitain kahden sentin huoraa !

Mitä mä perkele teen sille että se tajuaa!

olen sanonut hyvällä, pahalla ja joka jumalan kerta.
AIna se suuttuu,kun hermostun tästä, mutta IKINÄ se ei vittu opi että lopettaisi. Mä inhoon kun se puristelee mun inhottavia ihra utareita ja
se saatana luulee että mä jollain väsytystaktiikalla OPIN tykkään siitä .

Mä en yksinkertaisesti jaksa. Pitääkö tässä rikkoa perhe ja muuten hyvä elämä yhden saatanan puristeluhullun takia ?

ja juu, tiedostan että voi olla että mä olen se hoidon tarpeessa oleva, mutta mitekäpä tätä hoidat ?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Ajattelitko itse suhteen alkuaikoina, että hän oppii olemaan puristelematta?
No itseasiassa hän ei joko puristellut silloin, tai sitten en silloin siitä välittänyt,
tämä on alkanut ..joskus..
mutta kyllä minä oletan, että jos sanon etten pidä jostain , se lopetetaan. Kun tässä ei ole kyse tämän ihmeemmästä, minun ei mielestäni tarvitse suostua kompromissiin ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Jospa miehesi ei ajattele, että sulla on "inhottavat ihrautareet"?
Eihän se niin ajattelekaan , mutta mä inhoan itseäni, ja kun se koskee niihin, mulla tulee ihan vastustamaton halu satuttaa itseäni.
Tuota... mitenköhän tämän nyt sanoisi mahdollisimman kauniisti... Taidat arvata itsekin, joten jätän sanomatta... Voimia miehellesi...
 
kyllä musta ainaki kuulostaa että sun itsetunnossa se vika on,joten koitappa vaikka jutella jollekki asiasta..vaikka ihan miehelles kerrot ettet pidä itseäsi/rintojasi kovinkaan ihanina etkä siksi oikeen nauti siitä et niitä kopeloidaan..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Jospa miehesi ei ajattele, että sulla on "inhottavat ihrautareet"?
Eihän se niin ajattelekaan , mutta mä inhoan itseäni, ja kun se koskee niihin, mulla tulee ihan vastustamaton halu satuttaa itseäni.
Tuota... mitenköhän tämän nyt sanoisi mahdollisimman kauniisti... Taidat arvata itsekin, joten jätän sanomatta... Voimia miehellesi...
Joo, tiedän. Toivoisin hartaasti olevani provosoiva, koska kyllähän tämä sairaalta tuntuu. Usko pois.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
kyllä musta ainaki kuulostaa että sun itsetunnossa se vika on,joten koitappa vaikka jutella jollekki asiasta..vaikka ihan miehelles kerrot ettet pidä itseäsi/rintojasi kovinkaan ihanina etkä siksi oikeen nauti siitä et niitä kopeloidaan..
Niin, sitähän minä koitan, mutta kun tuo nyt ei ota tajutakseen.
 
Voisitko yksinkertaisesti vain olla välittämättä noista puristeluista? Eikös se vähän niin ole, että jos on välinpitämätön, niin ei niin sinnikästä tyyppiä olekaan, joka jaksaisi jatkaa jotain, joka ei herätä minkäänlaista vaikutusta? <--lausehirvitys, mutta jospa asia tuli ymmärretyksi :D
 
nooh.. miuluummin edes jonkin sortin kähmiminen kuin se että kaikki aloitetaan lauseella "otatko suihin". taitaa miehes tykätä siun rinnoista =) itsetunto jollain tavalla ylös niin ehkä opit nauttimaan siitä että sinua halutaan kosketella.
 
ukkos on sika
Ala kouraista äijää munista aina kun kävelee ohi. Tee se niin, että tuntuu epämiellyttävältä. Kun ukko lopulta tajuaa ja alkaa valittaa, sano, että tisseistä repiminen on yhtä ällöttävää. Kenenkään ei tarvitse väkisin suostua siihen, et joku kourii jotain paikkaa, jos se tuntuu ikävältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta kyllä minä oletan, että jos sanon etten pidä jostain , se lopetetaan. Kun tässä ei ole kyse tämän ihmeemmästä, minun ei mielestäni tarvitse suostua kompromissiin ?
No ei tarvitse todellakaan suostua mihinkään kompromissiin. Aika tyhmä mies jos puristelee noin vain vaikka tietää että sä et siitä pidä...
 
aurinkoinen
[ rupeet roikottaa maitopurkkia siinä utareillas ja lätkäset sen aina miehelle ja käsket putistelemaan sitä. Maitorauhasethan ne rinnatki on. ;) [/quote]

JES!! mä kokeilen tuota seuraavan kerran ukolleni, kun alkaa kouria tisseistä menkkojen aikana!!! Silloin ovat kuulemma "mehevän isot joita on ihana kouria!" Eikä mee perille että tissit ovat kipeät pms:n takia..
 

Yhteistyössä