Voi hemmetti! Hoitoonviemisestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Poika siis aloittaa osapäiväisen hoidon, eli 6-10 vrk, 5 h/päivä.

MINÄ olen ajatellut että no joo, 6-10 vrk, jos pidän lasta hoidossa 2 päivää viikosta niin sehän on ihan hyvä. 8 hoitopäivää siis. Rasti ruutuun ja hakemus kaupungintalolle.

No, tekee muuten tiukkaa että mahtuu |O
Poika on 1/2 lasta joka vuorottelee 1/2 tyttölapsen kanssa. Muodostavat yhdessä yhden kokonaisen lapsen... :D

8 lasta on maksimimäärä joka tässä ryhmiksessä voi olla kerrallaan.

Nyt sitten MUN pitäis tuoda lasta hoitoon silloin kun tämä toinen puolikas ei ole hoidossa, JOS mahtuu..... että riippuu ihan miten tämä toinen äiti on ajatellut hoitopaikkaa tarvita. Ja ketä muita lapsia on paikalla.

:o Hittooks tää nyt hyödyttää?

Toki tänään tutustuessa kysyttiin että miten toivoisin, ja mähän tietysti toivon että kahtena peräkkäisenä päivänä jos onnistuu niin se on hyvä. Ja toisekseen että mä tosissani haluan ne 2 päivää viikossa.
Mutta saa nähdä.

Enhän mä nyt mikään konkari näissä toki olekaan, mutta oliskohan mun pitänyt jo hakemuksessa painottaa että nimenomaan 2 päivää viikossa on meidän hoitotarve? Ja ilmoittaa että (esim) ti ja ke on ne hoitopäivät, muu ei tule kysymykseenkään?

SUlla on oikois, tai siis lapsellasi on subjektiivinen oikeus hoitoon. Eli kyllähän ne sieltä ryhmiksestä mielellään antaa niitä "vapaita" päiviä, ettei ryhmäkoko ylittyis, mutta jos sää tarvit esim. ne TI ja KE, niin ei ne voi sua pakottaan ottamaan jotain muita päiviä! Eli voit perustella niille, jos haluat, että ne on teidän perheen tarvitsemat päivät ja that's it! Ja joo olen alan ammattilainen, joten varmaa tietoa on.

Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä olisin ainakin ilmoittanut, kun en oleta heidän olevan ajatustenlukijoita ja jos ne esim. ti ja ke on ne mun toivomat päivät.

No ei ei.....

Tyttären kohdalla tein samoin mutta silloin oli kyseessä päiväkoti.

Emmävoinutietää :'(

Mutta että sen tosiaan voi jo painokkaasti sanoa siinä hakemuksessa jo? Että juuri nämä päivät, en jousta. 8 päivää joka kuukausi. Ja täts it.

Alkuperäinen kirjoittaja laa laa:
SUlla on oikois, tai siis lapsellasi on subjektiivinen oikeus hoitoon. Eli kyllähän ne sieltä ryhmiksestä mielellään antaa niitä "vapaita" päiviä, ettei ryhmäkoko ylittyis, mutta jos sää tarvit esim. ne TI ja KE, niin ei ne voi sua pakottaan ottamaan jotain muita päiviä! Eli voit perustella niille, jos haluat, että ne on teidän perheen tarvitsemat päivät ja that's it! Ja joo olen alan ammattilainen, joten varmaa tietoa on.

Eli vaikka sit tulis niitä liikakansoitettuja päiviä, yli 8 lasta?

Yhteistyössä