Voi hemmetin hemmetti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
Onko teillä muilla jauhoissa koskaan sellasia pieniä elukoita, jotka just silmällä erottaa, ei matoja, ilmeisesti mustia örkkejä?
Mulla on ollu semmosta onkelmaa tuossa jauhokaapissa jo aika kauan että aina kun saan uusia jauhoja ostettua ja en oo kerenny pussia viel aukasta, ne pirulaiset hyökkää sinne jauhopussiin jostain!!
(nyt ostin tuossa joku aika sitten ison kasan purkkeja missä nykysin jauhoja säilytän just ton takia kun ne tulee jatkuvasti )
Mutta nyt sitten ajattelin että leipoisin tässä myös ruissämpylöitä, mulla oli tuolla toisessa kaapissa 10kg! säkki niitä ruisjauhoja, avaamaton pussi, niin tuossa pussin päällä juosee niitä elukoita, ja ne on varppina myös siellä sisällä :x Arvatkaa ketuttaako kun saa jatkuvasti ostaa kaikki jauhot uusiks perunajauhoista lähtien, ei oo kovinkaan halpaa enää.
Että mistä hemmetistä nuo sikiää, onko muka nykysin jauhot niin huonoja että niitten mukana tulee :o Kun ne on koskemattomissa pusseissakin :/
Nyt sitten menee nuokin ruisjauhot hukkaan taas, en pysty sit leipomaan mitään :( Ei oltas haluttukaan mitään leivän tapaista, kun ei oo rahaa ees käyä ostamassa kaupasta :kieh:
Sori tää purkaus mut niin turhauttavaa pitemmän päälle :ashamed:

Ainut torjuntakeino on se, että heität kaiken sieltä roskiin. Peset kaapin huolella ja jatkossa säilytät KAIKKI jauhot yms. muovipurkeissa, jotka voi sulkea tiiviisti.
Näin neuvottiin, missäs muualla kuin, tupperin kutsuilla.

joo no tuon oon tehnykin joka kerran kun jauhoja uusin;poistan sieltä kaiken sellasen missä ne saattas pesiä, mut silti ne tulee sinne.
Ja kaapit on uusittu ´03 että ei pitäs siitäkää olla kiinni.
Voiskohan sit olla tuolla kaapin takana jotain kosteutta tms, missä ne pesii
:/

Yhteistyössä