[QUOTE="vieras";22427989]kuulostaa siis ihan meidän pojalta, kyllä sekin kiukuttelee kun on väsynyt, mutta kun ei vaan voi antaa periksi. sittenkin kun nukahtaa, niin säpsähtelee hereille "kamalaa, mähän nukahdin" meiningilla.
ja se on siis ollut koko elämänsä tollainen. mäkin olin alkuun huolissani, että kehittykö normaalisti kun saa niin vähän unta, mutta tosiaan ei huolta siitä asiasta, on TODELLA liikkuvainen ja muutenkin kehittynyt, tosin huono hermoinen.
mutta niin paljon kuin haluaisinkin sanoa että se helpottaa ajan kanssa, niin ei meillä ainakaan vielä ole näkyvissä. mutta toisaalta, musta on kyllä ihanaa että se on tuollainen energinen, toimelias ja tarmokas, kun näkee myös niitä "lössykkä" taaperoita.
millainen olet itse luonteeltasi? koska toi unentarve, ainakin meillä, on peritynyt kyllä suoraan multa. sekä toi vilkkaus ja toimeliaisuus. huonot hermot on isältään
ja mä olen kuulemma myös ollut hyvin tempperamenttinen pienenä.
jos teillä samanlainen tapaus kun meillä, voit varautua suuriin tunteisiin, niin hyvässä kun pahassa. meillä pojalla menee hermot ja tavarat lentelee, "tärisee" kiukusta ja yrittää päästä puremaan. mutta toisaalta, tulee usein halaamaan ja antamaan pusuja, nauraa paljon ja on pääsäntöisesti iloinen, eikä toisaalta kitise turhista.
tuli muuten mieleen, kun meidän poju on kohta sen 1v4kk, niin onko teidänkin lapsi rapu? onkohan sillä jotain tekemistä? enoo tutustunut horoskooppeihin sen enempää.[/QUOTE]
No onhan tuo rapu, joo.... ja kyllä olen itsekkin ollut vähäuninen.... Sain jopa vapautuksen päikkäreistä hoitopaikassa aikoinaan.... Joo, ja mun mies sanoo, et mitä minä ihmettelen ton lapsen nukkumisen määrää kun itsekkin olen sellainen yökukkuja/aamuherääjä...
Ja joo, temperamenttia löytyy =O Kiitos kun muistutit... On ihan kuin meillä tuo kuvauksesi....
Voi apua. Toi meidän vauva saa aivan hirveät kilarit, jos ei heti onnistu esim. kyljelleen meno istumaan nousu yms.... ja siis todellakin 4kk:ta... Mitäköhän on vuoden päästä