Voi helvattu näiden koulutehtävien kanssa!

Paatunut Parahdus

Aktiivinen jäsen
12.09.2008
7 370
-5
38
Ja minun kyvyttömyyteni ilmaista asioita edes jollain tapaa ymmärrettävästi! Käänneltyäni muutamia lauseita tässä vuoroin vasempaan ja vuoroin oikeaan, ja lopulta villisti sekoittaen, tulee kyllä toivoneeksi osaavansa kirjoittaa yhtä hyvin kuin jotkin palstailevat ihmiset. |O Argh. Puhumattakaan siitä, miten paljon virheitä teen. Kielioppivirheitä ja kirjoitusvirheitä. Kirjaimet vaihtaa piakkaa, kaksoiskonsonanteista puuttuu toinen ja ties mitä muuta ihanaa löytyykään. Ja niitäkään en itse löydä, vaan jonkun muun täytyy tonkia ne esiin. :ashamed: Miksi, oi miksi, mulle ei ole runosuonia lykätty jo syntyessä ja kykyä oppia kirjoittamaan? Onneksi minun tuotoksiani ei sentään arvostella kielioppivirheiden perusteella. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
no panic,kyllä sulla sana hallussa!

No ei tämä kyllä nyt suju. Jumissa ollaan edelleen. Yhtä ja samaa kohtaa hion uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. :D Siitä syystä varmaan täälläkin nyt vehtaan. Tietysti sillä, että täällä notkun, saattaa olla jotain tekemistä tämän työn etenemättömyyden kanssa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kirjoittaminen junnaa siirry seuraavaan kohtaan ja palaa ongelmakohtaan myöhemmin uudestaan.

Tämä on ihan käytännöllinen neuvo. Nyt on kaikki muu todella korjattu paitsi se alkuperäinen ongelma. Jospa jätän sen hautumaan ja siirryn kokonaan palstailuun :D :D

Nykypäivänä voi unohtaa "paperi" ja luoda kaikki sähköiseen muotoon. Ja moniin asiohin löytyy mukavasti asiallistakin tekstiä netti pohjauisesti (tietysti lähde kirttinen pitää olla)... Ja jos ei ole tekemässä todellista tiedettä niin hiomatta paras...

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Ei kannata jäädä hiomaan liikaa, vaan laitat ensin kaiken paperille sellaiseksi raakaversioksi ja sitten alat työstää :)

Ei tästä enää parane raakaversiota tehdä, kun melkein valmiita ollaan. Siis kyse on periaatteessa valmiista työstä. Muutama epäkohta ja kirjoitusvirhe oli vain korjattava. Ehkä minnuu vain hermostuttaa siksi, että tää olisi huomenna oikeasti esitettäväkin ihan oikeille ihmisille... :| Vai hermostuttaako minua sittenkään? En ole vielä oikein päättänyt. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Ripa75:
Nykypäivänä voi unohtaa "paperi" ja luoda kaikki sähköiseen muotoon. Ja moniin asiohin löytyy mukavasti asiallistakin tekstiä netti pohjauisesti (tietysti lähde kirttinen pitää olla)... Ja jos ei ole tekemässä todellista tiedettä niin hiomatta paras...

Löytyy, jos tietää mistä etsiä. Etenkin koulu tarjoaa minulle paljon reittejä etsiä hyviä tieteellisiä artikkeleita, mikä on mielettömän hyvä asia. Silti pidän enemmän paperisista versioista tietoa etsiessä, mutta ei siitä sen enempää. Kyse on tällä kertaa tekstistä, joka jää sekä koulun tietokantaan kaikkien luettavaksi kuin myös ihan työharjoittelupaikkan omaan käyttöön, joten ihan mitä tahansa en voi vääntää, vaan virallista ja kuivaa tilastoa se on nyt vain väännettävä mahdollisimman ymmärrettävään muotoon. :snotty: :|

Yhteistyössä