Voi helv***n Yle. Nyt loppu telvisioluvan maksu!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PRKL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PRKL

Vieras
Jos mä prkl maksan tv-luvan suurin piirtein sen takia, et saan keväisin kattoo MM tai Olympia lätkää, muuten meillä ei Ylee katota koska SE S******N kanava EI TOIMI, niin oletan, että saisin kattoo ne pelit HYVÄLLÄ kuvanlaadulla!!! En tiä mikä siinä on, kun Ylen kanavat jumittaa koko digi boxin. Nyt mä haluisin kattoo Suomen pelin, mut ihan prkl:n hieno kattoo, kun kuva pätkii ja räpsii ja jumittuu!!! *AAAAARRRRGGHHHHH!!!!!!!* Oon yhessä erässä joutunu sammuttaan töllön 2 krt ja missasin vaikka mitä pelin aikana. Onneks en mitää maaleja missannu, sit olis palanu käämit totaalisesti. Mutta nyt loppu p***asta maksaminen kerta heitolla!!!!!!

Kumma juttu et mikään muu kanava ei ikinä pätki kun Yle. Toi boxi on ennenkin jumittunu kun kattonut kakkosta. Muita Ylen kanavia en kyl oo koittanu, kun en niitä kato.. Mut kakkonen jumittaa ton lootan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kumma juttu et mikään muu kanava ei ikinä pätki kun Yle. Toi boxi on ennenkin jumittunu kun kattonut kakkosta. Muita Ylen kanavia en kyl oo koittanu, kun en niitä kato.. Mut kakkonen jumittaa ton lootan.

Mulla jumittelee millon YLE ja millon maikkari. Syy on kyllä ihan täysin mein seinässä olevassa pistokkeessa joka on löystynyt hiukan. Se ei paljoa vaadi jotta alkaa pätkimään. Tarkastakaapa nyt ihan ekaksi omat vehkeet ja vermeet ja sitten vasta haukkumaan vierasta sikaa.

Tosin munkin tekis mieli lopettaa maksun maksaminen kun ei rahat meinaa riittää mut selkäranka ei jousta sen vertaa, jotta laamana mukana kulkisin.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla jumittelee millon YLE ja millon maikkari. Syy on kyllä ihan täysin mein seinässä olevassa pistokkeessa joka on löystynyt hiukan. Se ei paljoa vaadi jotta alkaa pätkimään. Tarkastakaapa nyt ihan ekaksi omat vehkeet ja vermeet ja sitten vasta haukkumaan vierasta sikaa.

Tosin munkin tekis mieli lopettaa maksun maksaminen kun ei rahat meinaa riittää mut selkäranka ei jousta sen vertaa, jotta laamana mukana kulkisin.

Eli jos mun maikkari, nelonen tai subi EI pätki, mut kakkonen pätkii, nii laitteissa vika.. Hmm, kummallinen juttu, et miten se kakkonen mulle osottaa, et boxi on rikki.. Noh, mun tv-lupamaksut on nyt maksettu, mä en tosta paskasta maksa, tai osta uutta boxia sen takia, et kakkonen näkyis kunnolla.

Mitähän pahaa sä oot ylelle tehnyt kun se on ottanut just sut hampaisiinsa ja pilaa yksinomaan sun olympialaisten katsomisen? Ihan vain sun boksiis lähettänyt jonkun bugin. Olet kyllä tehnyt jotain TOSI pahaa, kun ovat vaivautuneet kehittelemään keinon härkkiä just SUN boksias. Maksoitko lupamaksun myöhässä? Oletko puhunut pahaa Jugnerista? Valittanut ohjelmatarjonnasta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on digiboxi rikki, niin oli meilläkin kun pätki :)

sama oli meillä jkun vaihdettiin uuteen alkoi ylen kanavat pätkiä. vietiin takaisin kauppaan boksi niin oli kuulemma jotain häikkää siinä, saatiin kokonaan uusi

Kattoin koko matsin ei täällä pätkinyt yhtään. Että sillei...Älä siis syytä lähetystä ja television sammuttelu lienee ihan pöhköä puuhaa jollai teillä oo digiviritin itse tv:ssä. Mun vanhemmilla pätkii kanavat tai pätki kunnes ostettiin niille kunnon boxi. Isäni ei ollut raaskinut ostaa kuin jonkun sellaisen halppisversion. Kyllä se vastaanotin vaikuttaa siis paljon. Samoin anteeni (jollet kaapelissa ole)...

Sama vika kun ap.llä.Just äsken kolme kerta jumitti kakkonen.Ei ehdi kanavaa vaihtamaan,kun se jo tilttaa.Laite on tallentava maximum ja ihan tarpeeksi kallis oli ostettaessa,että olisi luullut paremmin toimivan.Se on aina jokin ylen kanavista,kun jumittaa koneen,yleensä kakkonen.

Yhteistyössä