Voi HELV****, miten tässä nyt näin pääsi käymään... Exä istuu tuolla mun olohuoneessa.

• Viestiketjun aloittaja En halua palata yhteen
  • Ensimmäinen viesti
En halua palata yhteen
Tarkoituksenamme viettää leffailtaa.

Ei helvetti, jotenkin ei järjen ääni nyt ole ollut voimissaan. Exä siis jo muutenki roikkunut minussa ja niin edelleen, että itsellenihän mä vaan kuoppaa kaivan kun olen antanut sen tulla kylään jne.

Voisiko tätä asiaa kuitenkaan millään kääntää positiiviseksi??? Tai hyväksytyksi??

En halua palata yhteen
Siis ei, en halua hänen kanssaan yhtään mitään! Paitsi näin olisi mukavaa hengailla kavereina, mutta tuskinpa onnistuu ainakaan niin kauaa, kun toisella on tunteita. :(

Ja muistan koko ajan miksi erosimme, ja ihmetyttää, miten edes voin sietää tuota oliota silmissäni... Mutta niin vain päästin sen kylään. Pitäskö mun vaan ajaa se ulos? Kai sitä nyt saa kuitenki ees yrittää olla kaveri... ehkä?

hei
Alkuperäinen kirjoittaja En halua palata yhteen:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Vietätte leffailtaa ja sinä olet kaksplussan palstalla? Todella hyvää seuraa tunnut olevan. :D
No eikö nimimerkkini kerro kaiken....
Nimimerkkisi kertoo sen ettet halua palata yhteen. Mutta onko kohteliasta istuttaa vierasta sohvalla ja itse palstailla. Kannattaisiko nyt viettää se leffailta yhdessä tai sitten sanoa miehelle suoraan ettei ole haluttua seuraa tälle illalle?

En halua palata yhteen
Alkuperäinen kirjoittaja En halua palata yhteen:
Vietätte leffailtaa ja sinä olet kaksplussan palstalla? Todella hyvää seuraa tunnut olevan. :D
No eikö nimimerkkini kerro kaiken....
Nimimerkkisi kertoo sen ettet halua palata yhteen. Mutta onko kohteliasta istuttaa vierasta sohvalla ja itse palstailla. Kannattaisiko nyt viettää se leffailta yhdessä tai sitten sanoa miehelle suoraan ettei ole haluttua seuraa tälle illalle?
No tää on ollut exänkin koti viimeiset 10 vuotta, että ei hän nyt ihan pelkkänä vieraanakaan ole... Vaikka ehkä pitäisi, mutta osaa kyllä olla kuin kotonaan. Ja tuollapa tuo katsoo jotain urheilua. ei me olla vielä edes hommattu leffaa..

Yhteistyössä