Voi helkuta! Kuinka mä ton digiboksin viritän??

  • Viestiketjun aloittaja ei nyt!
  • Ensimmäinen viesti
ei nyt!
Täällä on tänää ollu joku kaapelikorjaus, jotta saadaan ihmisillä näkymää analogiset lähetykset sen elokuun lopunkin jälkeen.

Lehdestä aamulla huomasin ilmotuksen, että digiboksit saattaa joutua virittämään uudellee ton jälkee. Unohin sitten kokonaan, mutta nyt muistu kummasti mieleen, kun nelonen ja MTV ei enää näy.

Käyttöohjeesta ei ole havaintoa ja mies ei ole kotona.

Kuinka mä ton digiboksin viritän? Medion-merkkinen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei auttanu:
..joo, mä löysin tommosen, missä lukee automaattinen viritys. Mutta se sanoo, että ohjelmia ei löydy... :(
Onko sulla kaikki piuhat oikein kiinni? seuraava vaihtoehto on manuaalinen viritys, se löytyy myös valikosta ja kone alkaa virittää kun valitset sen manuaalisen virityksen ja hyväksyt sen.
 
toimii!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei auttanu:
..joo, mä löysin tommosen, missä lukee automaattinen viritys. Mutta se sanoo, että ohjelmia ei löydy... :(
Onko sulla kaikki piuhat oikein kiinni? seuraava vaihtoehto on manuaalinen viritys, se löytyy myös valikosta ja kone alkaa virittää kun valitset sen manuaalisen virityksen ja hyväksyt sen.
Oli ne. :) Toimi siis vallan mainiosti eilen illalla, mutta sitten tänään on ollu toi joku korjaus.

Mutta sain ton toimimaan. Otin virrat uudestaan pois ja laitoin uuden kerran tuon automaattisen ja lähti toimimaan :D

Kiitos avusta! Nyt näkyy taas (ja minä olen yhtä juttua viisaampi...) :D:D
 

Yhteistyössä