Voi helevetti mikä näky kohtasi minut kaupan pihassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Vissiin Tauno ja Martta olivat lähteneet kauppareissulle.
Auto oli helvetin kuppanen 80-luvun ooppel kadetti.
En kehtaa edes kuvailla, miltä Taunon ja Martan lookki oli, jotain ihan kamalaa. :x

Pysykää köyhät kotonanne, ettei tarvitse kauhistella ja pällistellä!

Onpa Ap:lla negatiivinen asenne. :( Katsos, jotkut osaavat vähän pitää hauskaa kesällä, ja kaivaa kesäautonsa esiin ilahduttaakseen itseään ja muita. :) Höllää säkin vähän pipoa Ap. niin sullakin voi olla elämä hauskempaa, ei tämä katsos niin vakavaa touhua ole. ;)

Todellisuus voi olla vähän toista. En menis ketään köyhäks sanomaan vaatteiden/auton/talon perusteella. Monet oikeesti varakkaat eivät rahojaan tuhlaa autoon,vaatteisiin jne.. Tunnen moni tälläisiä joista ei ulkoapäin uskoisi et ovat oikeasti varakkaita.
Köyhät ne vaatteilla/taloilla ja autoille ym prassailee.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Jos mä hommaisin kesäauton niin se olis ikivanha Anglia jonka ruostetäplät olisin peittänyt kukkatarroilla á la marimekko. Siinä olisi tyyliä. :whistle:

Mieheni suunnitteli auton ostoa joku vuosi sitten, taisteli sisäistä kettupoikaansa vastaan koko autonostossa ja mietti, että jos ostaisi Ladan ja pyytäisi taajaman graffitipoikia maalaamaan auton kauttaaltaan... Mutta se jäi, kun ei Ladaa niin vaan saanun hommattuakaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Jos mä hommaisin kesäauton niin se olis ikivanha Anglia jonka ruostetäplät olisin peittänyt kukkatarroilla á la marimekko. Siinä olisi tyyliä. :whistle:

Mieheni suunnitteli auton ostoa joku vuosi sitten, taisteli sisäistä kettupoikaansa vastaan koko autonostossa ja mietti, että jos ostaisi Ladan ja pyytäisi taajaman graffitipoikia maalaamaan auton kauttaaltaan... Mutta se jäi, kun ei Ladaa niin vaan saanun hommattuakaan :D

Taisit huokaista helpotuksesta?!

Vanhan mallin farmari Lada ois makee :D Siinä sais ap:n kaltaiset immeiset kaahistella ko Ladalla hurauttais kaupan parkkiin "hitto mitä köyhäläisiä..." :o

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Vanhan mallin farmari Lada ois makee :D Siinä sais ap:n kaltaiset immeiset kaahistella ko Ladalla hurauttais kaupan parkkiin "hitto mitä köyhäläisiä..." :o

:laugh:
Sinapinruskea olisi tosi dynaaminen.

Hihii! Minun mies on joskus vuonna nappi ja kilpi omistanut sinapinrusken ladillacin. :D :D

Ja ottakaa se nenä pois perseestä, tämä oli tarkoitettu hjyymör-ketjuksi, ihan vaan ärsyynnyin noista muista arvosteluketjuista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hihii! Minun mies on joskus vuonna nappi ja kilpi omistanut sinapinrusken ladillacin. :D :D

Ja ottakaa se nenä pois perseestä, tämä oli tarkoitettu hjyymör-ketjuksi, ihan vaan ärsyynnyin noista muista arvosteluketjuista. :D

Ei ollut ihan hillittömän hauska, anteeksi vaan :D Minusta on muuten joskus oikeasti aika hienon näköistä, kun vanhempi pariskunta tulee sillä 70-luvun autollaan ihmisten ilmoille, jos onni on suotuisa, on rouvalla hattukin päässä ja herralla lippalakki, auto on hyvin pidetty ja maali kiiltää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
80-luvun kadeteissa ei oo mitään vikaa!!!
Mun ihan eka auto oli -86 kadett ja se oli ihan ykkönen!

Hyvimpä noita vielä katukuvassakin näkyy. Siksi valitsin ketjuun just semmosen auton.
Ihana pörinäkin niistä lähtee. ;)

Ei ollut ihan hillittömän hauska, anteeksi vaan :D Minusta on muuten joskus oikeasti aika hienon näköistä, kun vanhempi pariskunta tulee sillä 70-luvun autollaan ihmisten ilmoille, jos onni on suotuisa, on rouvalla hattukin päässä ja herralla lippalakki, auto on hyvin pidetty ja maali kiiltää :)

Voihan tästä kehiä vielä hauskan ketjun, oikeasti.
Minusta vanhoissa autoissa on sitä jotain, mikä nykyautoista puuttuu järjestäen kaikista.
Ne muodotkin sellaiset hauskan kantikkaat, oikein 'virtaviivaisia' ovat. :D

C-malli? Keltaisena se oli kuin sitruuna :D

E-malli, musta ja vaarallinen :heart:

Millainen se E-malli oli? Poikaystävälla oli ensin C ja sitten D,se D oli se tylsä...

Voihan tästä kehiä vielä hauskan ketjun, oikeasti.
Minusta vanhoissa autoissa on sitä jotain, mikä nykyautoista puuttuu järjestäen kaikista.
Ne muodotkin sellaiset hauskan kantikkaat, oikein 'virtaviivaisia' ovat. :D

Meillä on 60-luvun Mersu, sillä ajellessa kyllä on ryhtikin toinen :D Tosin nyt sillä ei ole pariin kesään ajeltu, mies päässyt uusien autojen makuun, ei kuulema just nappaa autonkorjaus.

C-malli? Keltaisena se oli kuin sitruuna :D

E-malli, musta ja vaarallinen :heart:

Millainen se E-malli oli? Poikaystävälla oli ensin C ja sitten D,se D oli se tylsä...

sivulta.jpg

Yhteistyössä