¨Voi helevetin helevetin helevetti!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Kirjottelin noista perjantaina likalle laitetuista nappularaudoista.

Perjantaina 2h laittamisen jälkeen nappuloista yksi irtosi, ja eihän meillä täällä mitään päivystystä ole.
Maanantaihin pitää oottaa. Nyt se nappula liikkuu siinä ja raapinut likan huulen auki.

Soittelin serkulleni, jonka tytöllä kanssa nappulat, ja laittaja oli ihan tuo oikomishoitoja aina täällä tehnyt naapurikaupungin hammalääkäriasema.

Meille sanoi oman kunna h.läääkäri että "ei kyllä hän ne tässä laittaa" Ei ole kuulemma ennen laitellut, mutta nyt alkanut laittaan.

Me ei saatu MITÄÄN ohjeistusta. Siis ei mitään.

Serkkuni kertoi et heille annettiin numero johon soittaa mihin vrk:n aikaan tahansa jos irtoo tai muita ongelmia tulee.
He sai jotain puhdisukseen tarkotettua juttua, ja sellasia geelipötköjä joita voi laittaa jos tulee alkuun joku kohta suusta kipeeks kun raudat hankaa. Me EI saatu MITÄÄN!!
Ja nyt ois todella tarvittu.
Likka sanoi, että se metallilanka joka vetää niitä rautoja tuntuu liian pitkältä, ja sattuu tonne takahampaan taa poskeen...
VOI VITTU!!!
Onneks sain nyt serkulta sen numeron tonne naapurikaupunkiin. Huomenna soitan heti aamusta ja sanon, että jumalauta noi vehkeet pois tai kunnolla sinne suuhun. Ja että tänne oman kunnan puoskarille me EI enää mennä!!! |O |O |O |O

siis mittvitt!!
ompas outoa ettei mitään numeroa oo antanu,ainakin mulle hammaslääkäri sanoi sillon kun sain raudat pari vuotta sitten että koskaan ei tiedä miten se metalli ja suu käyttäytyy keskenään että heti pitää ottaa yhteyttä jos piikit pistää ja ensitilassa jos jotain irtoaa!!
sain ison paketin sitä suojapötköä

ja totta hitossa pitää olla joku paikka johon ottaa yhteyttä vaikka yöllä tai sunnuntaina jos jotain ongelmaa tulee.
soita huomenna sinne tai mee käymään ja huuda ku palosireeni!ja jos on rahaa niin mee yksityiselle jos ei rupee tuolla luonnistumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:
siis mittvitt!!
ompas outoa ettei mitään numeroa oo antanu,ainakin mulle hammaslääkäri sanoi sillon kun sain raudat pari vuotta sitten että koskaan ei tiedä miten se metalli ja suu käyttäytyy keskenään että heti pitää ottaa yhteyttä jos piikit pistää ja ensitilassa jos jotain irtoaa!!
sain ison paketin sitä suojapötköä

ja totta hitossa pitää olla joku paikka johon ottaa yhteyttä vaikka yöllä tai sunnuntaina jos jotain ongelmaa tulee.
soita huomenna sinne tai mee käymään ja huuda ku palosireeni!ja jos on rahaa niin mee yksityiselle jos ei rupee tuolla luonnistumaan.

Joo. Sanoppa se.
Mä en ees soita tohon oman kunnan hammashoitolaan vaan suoraan sinne oikojalle jolla ekakerralla käytiinki,siis tuolla naapurikaupungissa. Sen ne piti laittaakkin, mutta kun likalta piti eka poistaa 2 hammasta jokka siis tää oman kunnan puoskari poisti, niin sanoi samalla et joo hän kyllä laittaakin noi raudat ihan täällä.

Ja tosiaan minkäännäköisiä ohjeistuksiakaan ei saatu ei MITÄÄN.

Huomen ku soitan mä sanon että tullaan suoraan sinne. Ja samalla saa kattoo onko ne ylipäätään miten laitettu. Ja JOS siellä on jotain virhettä, mä marssin SUORINTA tietä tohon omalle terppa-asemalle ja sen akan paan vastuuseen teoistaan!!!
Saatana lapsen kidutustahan tommote on!!!!!!!!!!!!

mulle oikeen painotettiin että tarkotus ei ole että se sattuu (no tottakai se rautojen aiheuttama paine sattuu ja on ikenet hellänä mutta muu kipu)
kannattaa mennä suoraan vaan sinne missä osataan,ja sanoo että ei tuu mitään tommosesta :kieh:
ja painota sitä ettette saanu mitään infoa

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mulle oikeen painotettiin että tarkotus ei ole että se sattuu (no tottakai se rautojen aiheuttama paine sattuu ja on ikenet hellänä mutta muu kipu)
kannattaa mennä suoraan vaan sinne missä osataan,ja sanoo että ei tuu mitään tommosesta :kieh:
ja painota sitä ettette saanu mitään infoa

Näin mie teen. Ja sanon kyllä tutulle, jonka pojan oli tarkoitus mennä laitattaan myös raudat tähän kunnan puoskarille, että älä jumalauta mene!!!
45 min oli tarkoitus kestää laittamisen, ja likka oli siellä 1,5 tuntia.

Helvetti että mää olen vihanen!!!

Laitoin just likan opelle sähköpostia, että on pois huomenna koulusta kun ei se saa nukuttuakaan raasu kun suuhun sattuu. :/

Jooh..
Nyt on käyty nappula korjaamassa.
Mutta eipä päästy tonne naapurikaupunkiin, vaan tohon samalle tätille..
Ja olin kyllä niin vihanen, että hän kyl huomas!

Sanoin, että jos ei niitä nyt saada kunnolla kiin, niin ne vehkeet revitään sieltä suusta samontein pois! Että tuollanen on lapsen kiusaamista!
Ja kysyin, miksei saatu mitään ohjeita tuollasen irtoomistilanteen varalle, saati hoito-ohjeita EI MITÄÄN?!
Ja MIKSI niitä geelipötköjä ei ees saatu??
Oho, ai niin, niitähän olis voinut antaa..Sano täti vaan.
Oli tosi ylimielinen, kysyessäni että pitäiskö tuon suun vereslihalla olemisen kestää kauanki viel, niin tää vaan että voi kuule kun se voi olla että se paranee huomenna tai ensviikolla tai enskuussa..Ei hän voi tietää kaunako se kestää.

Ja kun sanoin, että tyttö valittaa et ne kaarilankojen päät on rikkoneet tuolla ihan takana molemmin puolin ihoo myös, niin tää ei kommentoinut mitenkään. Mutta sit lopussa otti vaivihkaa tongit ja naksautti ne kaarilangan päät sieltä takaa poikki..Likka sanoi että sieltä tuli molemmista päistä muutama milli sitä liian pitkäks jätettyä rautalankaa!!

Laittoi myös samalla sitä geelitulppaa noihin pahiten limakalvon rikkoneisiin kohtiin nappuloissa.

Mutta sen sanon, että JOS vielä tulee ongelmaa, me marssitaan suoraan Forssaan ja sanon että helevettiin tollaset vehkeet!

Ja serkkulikka tosiaan eilen kertoi saaneensa omalle likalleen päivystykseen puhelinnumeron jonne pitää HETI soittaa jos tulee jotain. Niin kun PYYSIN sen numeron tuolta tätiltä, niin hyvin nihkeesti antoi sen, kun eka kuulemma pitää soittaa hänelle. No voi jumalauta, milläs soitat kun ei se viikonloppuisin töissä oo!!!

PRKL...

Yhteistyössä