Voi halvatunhalvattu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Hermothan tässä menee... mein tytön passi on sit hukassa, ei löydy, niin ei löydy :/
Eipä tässä niin hätää ois, mutta sunnuntaina sitä ois tarvittu... eli sitä 60?:n pikapassiakaan ei enää ehdi saamaan.
Helsingistä pitäs mennä hakemaan sit 80?:n express, tai jotain :headwall:

Siis mihin se on voinut kadota, kun kaikki muut passit on nipussaan omalla paikallaan ja tuo 1 on kertakaikkiaan kadonnut.
Ja kruunuksi tälle kaikelle... Kenenkä muunkaan "syy" se nyt vois olla, paitsi miun. Mies totes hyvin tylsähkösti, että kun mie en saa edes passeja pysymään paikallaan :'( ... Sit paineli nukkumaan sanomatta enää sanaakaan.
Äsken koitin käysä kysymässä, että mitäs tässä nyt tehdään, niin toinen vaan käänsi kylkeä, eikä kommentoi mitään. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Huomenna etsit kaikki paikat uudestaan, kyllä se jostain löytyy.

Mie oon kolunnut jo kaikki paikat... mutta kai se on vaan koitettava uudestaan koluta.
Nuo muut passitkin mie oon selannut läpi jo 10 kertaa, eikä se vaan niissä ole.

Viimeksi oli käytössä viimekesänä, mutta sen jälkeen mie oon sen tuossa "omalla paikallaan" nähnyt satavarmasti :(

No voi harmi :hug:
Mut jospa se kuitenkin vielä löytyis jostain, vielähän on aikaa etsiä.. Eiköhän se sun miehesikin ymmärrä, että ei se sun vika ole.

Meillä etsittiin viime lauantaina poitsun toista sandaalia muutama tovi ja löytyihän se sitten viimein, vaikka kaikki paikat olimme mielestämme tarkastaneet ja moneen otteeseen..Oli uunin alalaatikossa, siis siellä missä säilytetään peltejä.. Hyvän jemman oli poitsu keksinyt :)

Onnea etsintään ja kärsivällisyyttä. Toivottavasti löytyy!

Voi ei! Eipä mullakaan muuta neuvoa kuin että käännät joka paikan, eli kaikki laatikot, laskupinot tms., sohvan aluset, laukut, reput jne!
Eihän se vain oo oinut jäädä minnekään??

Voisko olla eksynyt lastenhuoneeseen? Jos ovat vaikka leikkineet sillä tai vastaavaa. Tai jos se on tippunut kaapin taa tai lipastoon laatikoiden taa tai sitten jäänyt johonkin tukipuun väliin kaapissa tai laatikostossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
höh, no miten se ukkeli nyt noin suutahti :hug:

No kun se express-passi maksaa sen 80? + kuvan, ja tietäs Helsinginmatkaa sen saamiseksi :(

Noh, hätä ei lue lakia... turhaan sulle kiukkuaa kuitenkin, tollasta sattuu ja elämässä tapahtuu, kai se on itekin passin voinut ajatuksissaan hukata...

Harmin paikka :/
Kyllä mä nyt vielä huomisen etsisin kunnolla joka paikasta.
Koska ootte tarvinnet viimeksi? Oliko passit silloin sellaisessa paikassa, että yksi ois voinu epähuomiossa jäädä sinne? Esim. laukun sivutasku...

Ei ollu kaapin takana, laatikoiden takana, kodinkansiossa missä on laskut, ei lastenhuoneissa (niissä ei oo mitään, kun ne on remontissa) ja vaan 1 lastenhuone on ns. käytössä nyt. Ei siis ollut sielläkään.
Ja se ei oo ollut missään mukana, kun ei oo tarvinnut henkkareita missään.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Aika epareilua vaan sua syyttaa.

Saatko sa ikuna kiitosta koko arjen pyorityksesta?

Katto viela matkalaukut ja sama paikka missa muut passit ovat.

Saanhan mie... mutta kun tuo mies ei kestä oikeen näitä takapakkeja :/
Mun pitäs olla aina taakilla kaikesta, kuka on missäin ja missä on mikäkin... ja kun en oo, niin sit onkin tällästä :headwall:

Aika epareilua vaan sua syyttaa.

Saatko sa ikuna kiitosta koko arjen pyorityksesta?

Katto viela matkalaukut ja sama paikka missa muut passit ovat.

Saanhan mie... mutta kun tuo mies ei kestä oikeen näitä takapakkeja :/
Mun pitäs olla aina taakilla kaikesta, kuka on missäin ja missä on mikäkin... ja kun en oo, niin sit onkin tällästä :headwall:

Aika hurjaa, jos yhden ihmisen teidankokoisessa taloudessa pitaa tietaa kaikesta kaikki.

Sa olet kamalan kiltin ihmiksen oloinen, se on kylla sanottava, ja ereittain positiivisessa mielessa.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Ojanperän Hilma:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
höh, no miten se ukkeli nyt noin suutahti :hug:

No kun se express-passi maksaa sen 80? + kuvan, ja tietäs Helsinginmatkaa sen saamiseksi :(

Kuinkas väliaikainen passi? Eikös sen saa heti ihan omalta poliisilaitokselta?

Tuolla nettisivuilla luki että pikapassi omalta asemalta 60?... toimitusaika 2-3vrk ja mie käsitin ne arkipäiviksi.
Mies menee huomenna töihin, niin mie en pääse edes sinne omalle asemalle :ashamed: ... kun miun budjettini ei anna myöden mennä 45km / yksi suunta taksilla + sit kuva ja passi.
Eli ainoo vaihtoehto on sit mennä lauantaina hakee sitä Expressiä, jos ei löydy... ja siitä tuo mies ei kyllä innostu myöskään :/

Aika hurjaa, jos yhden ihmisen teidankokoisessa taloudessa pitaa tietaa kaikesta kaikki.

Sa olet kamalan kiltin ihmiksen oloinen, se on kylla sanottava, ja ereittain positiivisessa mielessa.

=)

Noh... Tuo mies unohtaisi varmaan päänsäkin, jos se ei keikkuisi kiinni harteissa :/
En mie tiiä... mutta kyllä tää rassaa, kun sit kaikki on aina mun syytä, jos joku asia unohtuu tai häviää :(
Sit on hyvä osoittaa sormella, siehän ne aina huolehdit...

Tuolla nettisivuilla luki että pikapassi omalta asemalta 60?... toimitusaika 2-3vrk ja mie käsitin ne arkipäiviksi.
Mies menee huomenna töihin, niin mie en pääse edes sinne omalle asemalle :ashamed: ... kun miun budjettini ei anna myöden mennä 45km / yksi suunta taksilla + sit kuva ja passi.
Eli ainoo vaihtoehto on sit mennä lauantaina hakee sitä Expressiä, jos ei löydy... ja siitä tuo mies ei kyllä innostu myöskään :/

Jos passinhakijalla ei ole mahdollisuutta saada muuta passia (sun tytöllä ei kai ole, ellei joku aikuinen lähde hänen kanssaan Helsinkiin - ja kukaan ei ilmeisesti nyt pääse tai ainakin niin voinee poliisilaitoksella sanoa), hänelle voidaan myöntää väliaikainen passi, joka on voimassa matkan ajan. Väliaikaisen passin saa omalta poliisilaitokselta ja ellen ihan väärässä ole, sekin maksaa 80 e. Mun tietääkseni väliaikainen passi kuitenkin mitätöi sen nyt hukassa olevan passin, joten sitä ei sitten myöhemmin enää voi käyttää.

Yhteistyössä