Voi että et osaa jännittää, huomenna menen ratsastamaan

  • Viestiketjun aloittaja hellu 77
  • Ensimmäinen viesti
hellu 77
ekaa kertaa hevosella, jota olis sit tarkotus liikutella muutaman kerran viikossa.
No ei siinä sinällään mitään mutta, se on myös mun eka kerta ratsastaa mun tippumisen ja loukkaantumisen jälkeen. :(
Huh Huh... Jännittää niin et en varmaan ens yönä nukukkaan.
 
äityli
älä turhaan jännitä, hyvin se menee!Ite olin tänään hevosen selässä ja pian taas uudestaan. Käyn vähintää kerran viikossa! Pudottukin on ihan kiitettävän monta kertaa...
 
hellu 77
Hitto kun tuli pakollinen 2kk paussi ratsastukseen ja ny on hiukka pupu pöksyssä. Noh, huomenna näkee pyllähetäänkö taas vai kuin käy. Ei kiitos enään murtuneita luita :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Hitto kun tuli pakollinen 2kk paussi ratsastukseen ja ny on hiukka pupu pöksyssä. Noh, huomenna näkee pyllähetäänkö taas vai kuin käy. Ei kiitos enään murtuneita luita :)
Pieni jännitys aina plussaa.Mut liika jännityksen hevonenkin vaistoaa.Joten ajattelet vain ja ainoastaan tulevaa,et edellistä kertaa.
Solisluu viimeksi täällä murtui estekisojen mainingeissa :/
 
hellu 77
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Hitto kun tuli pakollinen 2kk paussi ratsastukseen ja ny on hiukka pupu pöksyssä. Noh, huomenna näkee pyllähetäänkö taas vai kuin käy. Ei kiitos enään murtuneita luita :)
Pieni jännitys aina plussaa.Mut liika jännityksen hevonenkin vaistoaa.Joten ajattelet vain ja ainoastaan tulevaa,et edellistä kertaa.
Solisluu viimeksi täällä murtui estekisojen mainingeissa :/
Toivon ainakin et jännitys katoaa kun tallille pääsen. :)
Miult murtu olkavarsi ja lapaluu ja sit viel sain kaviosta reiteen.
Tekevälle sattuu, mut ei toivottavasti liian usein :)

 
hellu 77
Alkuperäinen kirjoittaja pinskula:
voih kun pääsisi itsekin taasen hepan selkään =( mut ei oikein tietoa missä vois alkaa edullisesti käymään tunneil tääl tampereel siis max 20e tunti

Käys kattomassa hevostalli.net sivuilta. Siel on paikkakuntaset tallit listattu sekä markkinat sivuilta löytyy hevosia jotka kaipaa liikuttelijoita. Jos sieltä löytyis siulle sopiva heponen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Hitto kun tuli pakollinen 2kk paussi ratsastukseen ja ny on hiukka pupu pöksyssä. Noh, huomenna näkee pyllähetäänkö taas vai kuin käy. Ei kiitos enään murtuneita luita :)
Pieni jännitys aina plussaa.Mut liika jännityksen hevonenkin vaistoaa.Joten ajattelet vain ja ainoastaan tulevaa,et edellistä kertaa.
Solisluu viimeksi täällä murtui estekisojen mainingeissa :/
Toivon ainakin et jännitys katoaa kun tallille pääsen. :)
Miult murtu olkavarsi ja lapaluu ja sit viel sain kaviosta reiteen.
Tekevälle sattuu, mut ei toivottavasti liian usein :)
Mulla se jännitys haihtuu aina siinä vaiheessa kun alan hoitaa hevosta ratsastuskuntoon =)

Tsemppiä sulle ihan kympillä!Hevoset on ihaninta maan päällä omien rakkaiden ihmisten jälkeen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Kiitos Sanni76 :)
Mie tuun huomen illalla hihkaseen tänne kuin meni.
Kohta se on lähettä hyörimään ja laskemaan lampaita tonne punkan puolelle.
Kiva!
Toivottavasti muistan tulla itsekkin lukemaan miten sulla meni!
Menen itsekkin taas esteitä hyppelee huomenna kolmen viikon sairastelun jälkeen.
Jänskättää täälläkin :D

Tää lähtee kans nukkumaan |O
 
Zoe-F
Miä en taida enää ikinä ratsastaa. Pari kertaa kerkesin.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Zoe_F&image_id=82737649
tuo plus taju lähti, aivotärähdys, "puujalka" kun hevonen tallas vissiin jalan päälle. toisessa jalassa oli polven ylä puolella hevosen kengän kuva. ja saman puolen käsi kyynärpäästä olkapäähän mustana.
Vähän ton jälkeen tulinki jo raskaaks, joten selän paranemisesta ei tiedä, kun röntgeniin ei voi mennä (kävin kyllä kerran, mutta olis pitäny mennä uudestaan)

Koirat on mun sydäntä lähellä, ei harmita vaikka toi ratsastus ei ikinä oikeen alkanutkaan, kivoja konejahan ne on (omat kaks ex-ravihevosta) mutta ei varmaan sovellu kokemattomalle ihan ekaks.
 
hellu 77
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Miä en taida enää ikinä ratsastaa. Pari kertaa kerkesin.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Zoe_F&image_id=82737649
tuo plus taju lähti, aivotärähdys, "puujalka" kun hevonen tallas vissiin jalan päälle. toisessa jalassa oli polven ylä puolella hevosen kengän kuva. ja saman puolen käsi kyynärpäästä olkapäähän mustana.
Vähän ton jälkeen tulinki jo raskaaks, joten selän paranemisesta ei tiedä, kun röntgeniin ei voi mennä (kävin kyllä kerran, mutta olis pitäny mennä uudestaan)

Koirat on mun sydäntä lähellä, ei harmita vaikka toi ratsastus ei ikinä oikeen alkanutkaan, kivoja konejahan ne on (omat kaks ex-ravihevosta) mutta ei varmaan sovellu kokemattomalle ihan ekaks.

Ai ai miten pahan näköstä. :( Mut voi kaiketi sanoa et onneks ei käyny pahemmin vaik pahasti suo nyttekin on sattunu.



 
Zoe-F
Meillä käy naapurin kokenut hevoshullu ajamassa hevoset, ne kun otettiin vaan siks että toinen saatiin ilmasiks ja toinen oli niin halpa.
Äiti on aina ollu vähän *tööt* kaikkiin eläimiin, se on kai periytyvää, mutta en mä silti haluu enää ratsastaa.
Oli se kivaa, silloin kun se toimi, eihän putoaminen hevosen vika oo, miä en vaa luota itteeni siinä, kun en oo alan harrastaja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pinskula:
mut ottaakohan ne enää tälläist joka ei oo käynyt tunneil 4 vuoteen =( ? ja oon jo 24v
Minä oon 25, enkä oo tunneilla käyny 10 vuoteen ja haluaisin nyt jatkaa harrastusta. Oon kyllä aikoinani ollut ihan hyvä siinä, kisannut paljon jne. Nyt oon käynyt muutaman kerran kaverin hevosella metsissä rymyämässä, ja oon alkanut kaivata takasin selkään.. Kyllähän niitä järjestetään kaikenlaisia kursseja, joten luulis että meillekin jotain löytyy.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Tarah:
Itsellekin sattunu kaikenlaista vuosien varrella, aina vaan selkään uudestaan kiivenny. On ainakin sellainen harrastus jossa aina riittää opittavaa.
sama homma..mä ennen kisasinkin..ja lennelly esteiltä komeesti..kerran kisjen päätteek..hevonen kuumeni nousi pystyyn ja potkas etujalalla mua kaulan luuhun..eikä tullut kun naarmu..vähän ylemmäs niin ois osunut päähän.. :(
 

Yhteistyössä