Voi että tunnen olevani huono äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi paska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi paska

Vieras
meillä on todella vilkas ja temperamenttinen 1-luokkalainen. Hän on kiusannut pienempiä ja isompia koko päivän. Multa paloi äsken pinna, tönäisin lasta, hän kaatui ja löi päänsä lattiaan. En todellaan olen pahoinpitelevä äiti, yleensä jaksan lasten mekastusta, mutta nyt kuppi meni nurin. Nyt on on niin paha olla, ahdistaa ihan helvetisti. Lapsella ei hätää, ei vakavampaa sattunut, mutta itsellä ihan hirveet syyllisyydentunteet.

Onko muilla palanut pinna ja miten siitä selviää, en halua olla mikää ruumiillisia kurituskeinoja käyttävä äiti!?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun pinna palaa siten, että karjun sit lapsille, ja aina se harmittaa kans, mutta eiköhän lapsista tule kuitenkin ihan täyspäisiä kun ei tavaksi ota.

Ruumiiseen kajoaminen vaan on niin väärin, en ole väkivaltainen, siksi olenkin nyt ihan sokissa. Ko lapsen kanssa on ollut vaikeaa, opettajakin on joutunut taistelemaan lapsen kanssa. Silti en voi hyväksyä käsiksi käymistä mitenkään.

Mulle on jäänyt kirkkaasti mieleen, kuinka äitini kerran (ja vain sen yhden kerran) läimäytti minua poskelle, kun hänellä meni hermot minuun. Olin silloin 6-vuotias, nyt jo siis aikuinen. Ei unohdu tuollainen.

Mä tuossa juuri muutama päivä sitten hikeennyin meidän uhmaikäiseen tyttöön niin että tukistin ja kamala morkkis on. Jatkossa koitan varmaa vaan poistua tilanteesta ennen kuin pääsee näin kärjistymään, vaikka lukkojen taakse vessaan jos ei muu auta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle on jäänyt kirkkaasti mieleen, kuinka äitini kerran (ja vain sen yhden kerran) läimäytti minua poskelle, kun hänellä meni hermot minuun. Olin silloin 6-vuotias, nyt jo siis aikuinen. Ei unohdu tuollainen.

joo, näinhän se on. Ehkä tämä opettaa minulle jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja just just:
Alkuperäinen kirjoittaja Selityksiä:
Tuollaisista pienistä vahinkotönäisyistä on moni kuollut.. Kyllä mun mielestä apu ois äidille paikallaan!

On on juu. ja on lapsia kuollut niinkin että ovat olleet äitinsä sylissä...

Tuskin ovat silloin lasta tarkoituksella satuttaneet...

Yhteistyössä