Voi että taas kävi niin! Ostin niin hyväntuoksuisia huutisvaatteita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TykkäänHajustetusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TykkäänHajustetusta

Vieras
...ja nyt mua vaivaa, että millä ne on pesty. Nuuhkin jo kaupassa pesu- ja huuhteluaineita, mut en löytäny oikeeta :D Vai tarttuuko vaatteisiin tuoksu jos polttaa vaik Partyliten kynttilöitä? Vai mikä pesuaine se vois olla?

Mikä on teidän mielestä hyvä tuoksu pesuaineessa?

Mikset kysy huutis-myyjältä? Mä ainakin ihan mielellään vastaisin, jos joku kyselis tuollaista. Sehän on vähän niin kuin kehu ja kohteliaisuus samalla :)

Mun mielestä keltainen Comfort-huuhtis tuoksuu hyvältä.

Kehtaisko tuollaista oikeesti kysyä? Mietin kyl sitäki, mut aattelin että olis tyhmää :) Mulla on itselläni Lidlin sellasta punasta nestemäistä pesuainetta ja tykkään kyllä siitäkin, miedon puhdas tuoksu.
Arielista mulle tulee pää kipeäksi, se olis muuten kyllä ihan kiva tuoksu kans.

[QUOTE="kullero";22025404]Mikset kysy huutis-myyjältä? Mä ainakin ihan mielellään vastaisin, jos joku kyselis tuollaista. Sehän on vähän niin kuin kehu ja kohteliaisuus samalla :)

Mun mielestä keltainen Comfort-huuhtis tuoksuu hyvältä.[/QUOTE]

Ja mun mielesta comfortin valkoinen missä on vauvan kuva , se on ihanaa ja tuo 3 vuoden takaiset vauvamuistot mieleen kun sitä sattuu olemaan =))

Bioluvilin pyykinpesuaine on meillä tän hetkinen suosikki tuoksussa, ilman huuhteluainetta.

Alkuperäinen kirjoittaja TykkäänHajustetusta;22025466:
Kehtaisko tuollaista oikeesti kysyä? Mietin kyl sitäki, mut aattelin että olis tyhmää :) Mulla on itselläni Lidlin sellasta punasta nestemäistä pesuainetta ja tykkään kyllä siitäkin, miedon puhdas tuoksu.

Kysy vaan! Ei kukaan varmasti pahakseen pane sitä =)

Alkuperäinen kirjoittaja TykkäänHajustetusta;22025466:

Totta kai kehtaat! :) Jos myyjä ei tykkää tuollaisista kyselyistä, niin osaa se sitten olla vastaamatta. Ja voihan tietysti olla, ettei myyjä edes muista, millä pesuaineella on ne vaatteet pessyt, jos on useampia.

Sen keltaisen Comfortin lisäks se vauvankuvalla varustettu aika miedosti hajustettu on myös hyväntuoksuista, samaa mieltä vieraan kanssa! :)

Käytättekö te huuhteluainetta useinkin vaatteiden pesussa? Mulla nimittäin ei varmaan edes löydy koneellista vaatteita, joissa ei olisi lycraa tai jotain muuta spandexia johon huuhteluaine ei sofi. Farkuissakin on kaikissa, samoin ihan perus trikoopaidoissa, jotka noin niinku periaatteessa on puuvillaa. Aina sieltä se 2% löytyy joustoa. Mä käytän huuhteluainetta ainoastaan lakanoiden kanssa.

[QUOTE="vieras";22025661]Käytättekö te huuhteluainetta useinkin vaatteiden pesussa? Mulla nimittäin ei varmaan edes löydy koneellista vaatteita, joissa ei olisi lycraa tai jotain muuta spandexia johon huuhteluaine ei sofi. Farkuissakin on kaikissa, samoin ihan perus trikoopaidoissa, jotka noin niinku periaatteessa on puuvillaa. Aina sieltä se 2% löytyy joustoa. Mä käytän huuhteluainetta ainoastaan lakanoiden kanssa.[/QUOTE]
En käytä huuhteluainetta koskaan. Meillä on käytössä mm. tuo hajusteeton Erisan, koska minä en siedä hajustettuja pesuaineita ollenkaan.

[QUOTE="vieras";22025661]Käytättekö te huuhteluainetta useinkin vaatteiden pesussa? Mulla nimittäin ei varmaan edes löydy koneellista vaatteita, joissa ei olisi lycraa tai jotain muuta spandexia johon huuhteluaine ei sofi. Farkuissakin on kaikissa, samoin ihan perus trikoopaidoissa, jotka noin niinku periaatteessa on puuvillaa. Aina sieltä se 2% löytyy joustoa. Mä käytän huuhteluainetta ainoastaan lakanoiden kanssa.[/QUOTE]

Mä käytän harkinnan mukaan, vaikka olis elastaaniakin vaatteissa. Joustoa sisältävien farkkujen, suorien housujen ym. kanssa en ikinä koskaan milloinkaan käytä huuhteluainetta, elastaania sisältävien paitojen kanssa usein kuitenkin kyllä. Yleensä testailen, että minkä kanssa huuhteluainetta voi käyttää, ja ainakin mun paidat on kestäneet ryhdikkäinä. Miehen peruspaidat on aina 100 % puuvillaa ja mun työpaidat myös enimmäkseen, koska en trikoopaitoja juuri töissä käytä, vaan kangaspaitoja. Valkkaan kyllä yleensä jo kaupassa sellaista rytkyä, mikä vaikuttaa kestävältä. Tai ostan kirppikseltä sellaisia, jotka ovat kestäneet jo monet pesut, ne yleensä kestävät vielä monet pesut lisää.

Pesen usein lakanoita pyyhkeiden kanssa, eikä silloin tietenkään tule käytettyä huuhteluainetta, pyyhkeet ja huuhtis kun ei sovi yhteen.

Yhteistyössä