Voi että pukkaa vauvakuumetta......!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvasin tän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arvasin tän

Vieras
Nuorimmainen alkaa kohtapuoliin olla 3v, ja töihin pitäis lähtee viimeinkin. Ajatus kolmannesta lapsesta kaihertaa mieltä, eikä asiaa auta että monet kaverit ovat synnyttäneet viimeviikkojen aikana ihania vauvoja :)
Ehtisinhän mä jonkinaikaa olla töissä, saisin parempaa äippärahaa :D
Mut toisaalta kammottaa taas raskausaika, liitoskivut, neuvolassa ravaaminen, synnytys, siitä palatuminen....

Mut luonto järjestää, äkkiä nuo huonot puolet kumminkin tuppaa unohtumaan :D

mäkin mietin tänään kerhoreissulla että oiskin kiva saada yksi tyttö lisää :D
meillä kyllä pitäs olla lapsiluku täynnä. mahdutaan autoon ja asuntokin sopii meille kun on kolme lasta. neljäs jos tulis pitäs jo ostaa tila-auto ja uus asuntokin.

Mulla sama "ongelma" vaikka esikoinen vasta reilu 1v...
Ei pitänyt enää tulla lapsia mutta jos kuitenkin...
Enkä minäkään jaksais varsinkaan 20kg tähän päälle :(
Mutta luonto järjestää, ehkä ;)

Mulla ei oo vielä ensimmäistäkään (enkä tiedä tuleekokaan). Mulle luonto on järjestänyt korkeintaan sen, että hirvittää, ärsyttää, kammottaa ja kuulostaa kamalalta kaikki synnytykseen ja odotukseen liittyvät vaivat mistä olen lukenut. Saati sen lapsen kanssa pärjääminen. Hulluksi tulisin, jos mun pitäis elää jonkun toisen olion pillin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mulla ei oo vielä ensimmäistäkään (enkä tiedä tuleekokaan). Mulle luonto on järjestänyt korkeintaan sen, että hirvittää, ärsyttää, kammottaa ja kuulostaa kamalalta kaikki synnytykseen ja odotukseen liittyvät vaivat mistä olen lukenut. Saati sen lapsen kanssa pärjääminen. Hulluksi tulisin, jos mun pitäis elää jonkun toisen olion pillin mukaan.

No sit sä taidat olla ihan väärällä palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja örks:
Mulla OLI vauvakuume. Nyt olen raskaana ja oksennan jo 5:ttä viikkoa. Ei paljon naurata saatikka vauvakuumeta enää ollenkaan =/

Kyllä se siitä vielä hyväksi muuttuu!! Koeta ajatella että se on kuitenkin niin pieni osa elämästä kun on raskaana, kyllä sen jaksaa, lapsen takia :)

Yhteistyössä