Voi että nää viimeiset viikot voi olla raastavia. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
muhun on iskeny joku ankara v*tutus mikä ei lopu millään. ei oo edes kunnon syytä..kunhan v*tuttaa vaan. oon varmaan tosi ihana vaimo ja äiti tällä hetkellä. |O :headwall: päivät matelee ja olo on ihan kauhee..kaikin tavoin. tähän ei taida olla apua tai jotain.. :| :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Jos ne vikat viikot ois ihania, naiset ei ois ollenkaan yhteistyökykyisiä synnytyksen alkaessa.

:D tää on kyllä niin totta!!! kiitos! :flower: nyt näen valoa tunnelissa. :heart: parani sitten se synnytyspelko sekunnissa.

Alkuperäinen kirjoittaja öljnb:
Mä tiedän... mulla sama fiilis. Onneks mulla käynnistetään tos kahden viikon päästä.....

tsemppiä!!! :hug: oi jos tietäisin millon tää loppuu niin olis helpompaa mutta kun paska tsägä käy niin joudun vielä oottaa 6 viikkoa. :o |O :headwall: :snotty:

mulla on koko raskaus suunnilleen ollut yhtä vuoristorataa ja tunnemyrskyä ja v.tutusta.
Nyt viimeiset kaksi-kolme viikkoa ollut niin tasapainoista ja mukavaa.
Laskettuaika kuunvaihteessa ja sektio tehään reilu 2viikon päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiiiä!:
mulla on koko raskaus suunnilleen ollut yhtä vuoristorataa ja tunnemyrskyä ja v.tutusta.
Olen ollut ihan yksi pirullinen akka koko raskauden ja nyt alkaa helpottaan kun reilu kk laskettuun,saisi olla toisin päin sillä ympäristö saanut kyllä kärsiä nahoissaan.Mutta sais tää jo silti loppua..

Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiiiä!:
Olen ollut ihan yksi pirullinen akka koko raskauden ja nyt alkaa helpottaan kun reilu kk laskettuun,saisi olla toisin päin sillä ympäristö saanut kyllä kärsiä nahoissaan.Mutta sais tää jo silti loppua..

ärsyttää ja hävettää kun tietää että on kohtuuton ja ihan kauhee mutta kun siihen oloon ei oikein voi mitään. toivon vaan ettei oo taas jotain masista iskemässä. kun on koko odotusajan ollu muuten ihan jees. nyt muutama viikko ollu kaikki niin vaikeeta. pinna kireellä ja lapsetkin sen huomaa. :ashamed: :'(

:hug: sinnekin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itsellä viikkoja 39 ja risat...Inhottaa joka päivä pettyä kun ei synnytys alakaan. Varmaan menee kaksi viikkoa yli, mä en jaksas.

mä huomasin kolmosen kaa kun la meni yli ettei ollu mitään kiinnostusta edes mennä enää. se oottaminen loppui jostain kumman syystä. aamulla oli pettyny kun oli vielä kasassa mutta illalla oli niin väsynyt että toivoi ettei synnytys ala. :D toivottavasti se olo helpottuu taas kun menee yli. koska niin käy kuitenkin. :kieh:

Yhteistyössä