Voi että mua v*ituttaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uaaaaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uaaaaaah

Vieras
Kohta viikon jatkunut kestovitutus senkun kestää ja kestää. Tykkään työstäni, mutta tää päivä oli siellä ihan syvältä. Laina-auto on niin hermoja raastava, että tekis mieli työntää se jorpakkoon. Kämppä on kuin pommin jäljiltä mutta kun mä en jaksa siivota. Kauppaan pitäis taas mennä, mutta se tarkoittaa sitä että sinne on mentävä tuon hemmetin aikapommin kanssa (=laina-auto). Pesukoneet on kaikki rikki, pyykki- ja tiskivuori kasvaa. Kelan päätöstä ei näy ei kuulu, ja laskut erääntyy sen takia. Tänään taas pitää tapella lasten kanssa että ne pysyy lähietäisyydellä jos niitten hulttioisä sattuis muistaa soittamaan. Mä oon väsynyt, kypsä ja erittäin kyrpiintynyt ihan kaikkeen.

:headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja áp:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjasakka:
Sulla näytää menevän niin loistavsti, että olen ihan kateellinen. Ihan tosi.

Vitt*ile säki siinä!

En vittuile. Olen tosissani. Olen elänyt aikaa jolloin tuollaiset arjen ongelmat olivat niitä isoja ongelmia rikkinäiset koneet ym.
Nyt osaisin arvostaa sitä, että isoin huoleni olisi rikkinäiset koneet tai kurittomat kakarat tai muu mainitsemasi.

Alkuperäinen kirjoittaja áp:
Sulla näytää menevän niin loistavsti, että olen ihan kateellinen. Ihan tosi.

Vitt*ile säki siinä!

En vittuile. Olen tosissani. Olen elänyt aikaa jolloin tuollaiset arjen ongelmat olivat niitä isoja ongelmia rikkinäiset koneet ym.
Nyt osaisin arvostaa sitä, että isoin huoleni olisi rikkinäiset koneet tai kurittomat kakarat tai muu mainitsemasi.

enpä ollut tuo ap, joka sulle kommentoi, mut menköön samaan konkurssiin.
ja kiva juttu että mun murheet on sulle pieniä, mulle ne on kuitenkin suuria enkä just tällä hetkellä oikein keksi mitään syytä josta voisin oikeasti riemuita. no joo, katto on vielä pään päällä ja kämpässä sähköt, mutta kun ei ole rahaa maksella niitä, niin sekin ilo on varmaan katoavaa. ainoa, minkä keksin, mikä voisi olla vielä huonommin, olis joku parantumaton hengen vievä sairaus, mutta sen puutteessa nää kaikki muut paskatjutut kompensoi sitä oikein loistavasti.

Yhteistyössä