Voi että miten ihana ilmoitus apulassa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pentujaviis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pentujaviis

Vieras
Puolipitkäkarvaiset tyttö/poika
APUA!! Kissanpentujen kaupustelijat!!

Minua huijattiin tänään kissanpentukaupoissa. 5 henkisen perheeni 6 viikon odotus ja riemu vaihtui pettymykseen, suruun ja itkuun.

JOten nyt tarvitsen apuanne. Jos Teillä jollakin on puolipitkäkarvainen pentukissa, rotukissa tai sekarotu, vahinkotapaus, pahnan pohjimmainen tai hyljeksitty,
ei vaan huolita tai muuten vaan omituinen, saa olla tyhmäkin, kotia vaille jäänyt pentu, otamme hänet avo sylin vastaan. Iältään 12 viikkoa - 2 vuotta vanhat sylin valtaajat kelpaa.
Kolme tytärtäni (12, 6 ja 4 vuotiaat) jakaa ylitse pursuavaa rakkauttaan juuri sille hylkiölle.
Asumme nurmeksessa omakotitalossa, keskellä ei mitään, joten tilaa liikkua löytyy.

Ehtojakin toki on.

12 vuotiaan ehto -Puolipitkäkarvainen (Ragdollin, maincoonin, ja/tai norjalaisen metsäkissan sekoitus) Toki ihan rotukissakin kelpaa.
6 vuotiaan ehto -leikkisä olis mukava.
4 vuotiaan ehto -Vaaleanpunainen keijumekko olis niiiin ihana...?? <- Itse en usko mekon olevan pakollinen.

EN MAKSA varaus maksua enää ikinä, joten vain minun sanaan on luottaminen. Maksan 300€ heti kun pentu on hallussani!!
Ja tarpeen tullen lähden hakemaan pennun välittömästi, kunhan olen juonut kupin kahvia. ja haen sen mistä tahansa paikkakunnalta suomessa.

Kiitos jo etukäteen!!

Jos meillä olisi puolipitkäkarvaiset pennut niin lähtisin heti ajamaan kohti Nurmesta =)

Mikä kohta tuossa pelotti?? Ovat valmiita ottamaan millaisen kissan vain, jopa valmiita maksamaan siitä 300 euroa. Ainoa ehto oli puolipitkäkarvaisuus. Usein jää kissoja ilman kotia kun on liian tarkat kriteerit asiassa kuin asiassa.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree

Uusimmat

Yhteistyössä