Voi että mikä aamu ...tunnin verran siivonnu asuntoa pa*kasta.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
:x :x

Koiralle oli yön aikana tullu kuratauti ja ei ollu pyytäny pihalle |O Oli ravannut ( jäljistä päätellen ) edestakaisin ja pa*kaa oli keittiössä, olkkarissa, eteisessä ja tuulikaapissa :x :x :x

Oi, varmaan melkein yhtä tehokasta kuin siinä perheessä, minne hankittiin robotti-imuri, joka sitten säikäytti koirasta pelkoripulit, hienosti oli levitetty joka neliölle, jopa sohvan alle :ashamed: :) *mutta ap:n puolesta pahoillaan*

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Oi, varmaan melkein yhtä tehokasta kuin siinä perheessä, minne hankittiin robotti-imuri, joka sitten säikäytti koirasta pelkoripulit, hienosti oli levitetty joka neliölle, jopa sohvan alle :ashamed: :) *mutta ap:n puolesta pahoillaan*

Ei juma.... :-D

Onko koira noloissaan? Siltä ajalta, kun meillä oli koira, on elämäni pahimpia morkkiksia se, kun olin unohtanut rakastumisen huumassani, että minun piti ulkoiluttaa koira ja se raukka oli tehnyt sisälle tarpeensa, voi miten ressukka oli häpeissään. Ja minä vihainen itselleni. Ja ap ei tietty unohtanut koiraansa, sitä en tarkoita ollenkaan :)

Onko koira noloissaan? Siltä ajalta, kun meillä oli koira, on elämäni pahimpia morkkiksia se, kun olin unohtanut rakastumisen huumassani, että minun piti ulkoiluttaa koira ja se raukka oli tehnyt sisälle tarpeensa, voi miten ressukka oli häpeissään. Ja minä vihainen itselleni. Ja ap ei tietty unohtanut koiraansa, sitä en tarkoita ollenkaan :)

On noloissaan ja eihän se koiran vika ole...ei sille mahda mitään kun hätä iskee, mutta myönnän kyllä, että aluksi kiehahdin kiukunpuuskissani :ashamed:

:o :x

Alkuperäinen kirjoittaja as if:

Minä en kyllä ihan varmaksi tiedä onko tämä totta, vai juttu vaan, en muista tarkalleen muista, mistä kuulin. On vaan niin mahdollisen kuuloinen juttu.

Kyllä on koira pelästynyt oikein kunnolla, kun noin pääsi käymään, eikä varmasti imuria ostaessa tullut mieleen, että siivousurakkaa pelkoripulin vuoksi tiedossa.Tottuiko koira myöhemmin imuriin?

Alkuperäinen kirjoittaja as if:

Minä en kyllä ihan varmaksi tiedä onko tämä totta, vai juttu vaan, en muista tarkalleen muista, mistä kuulin. On vaan niin mahdollisen kuuloinen juttu.

uskon kyllä, että voi hyvinkin olla totta

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Kyllä on koira pelästynyt oikein kunnolla, kun noin pääsi käymään, eikä varmasti imuria ostaessa tullut mieleen, että siivousurakkaa pelkoripulin vuoksi tiedossa.Tottuiko koira myöhemmin imuriin?

Kuulin tuon jutun siihen aikaan, kun ne robotti-imurit tulivat ja jotkut niitä ostivat, en tosiaan enää muista mistä kuulin ja oliko se oikeasti ihan totta :)

Yhteistyössä