V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Nehän on vaan kiinalaisia, kyllä siellä väkeä riittää vaikka muutama kuolisikin
Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Nehän on vaan kiinalaisia, kyllä siellä väkeä riittää vaikka muutama kuolisikin
avasin tän avauksen vaan koska huomasin et majuri on kirjottanut ketjuun. ja taas melkeinpä kannatti avatahymy taisi käydä kasvoilla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Nehän on vaan kiinalaisia, kyllä siellä väkeä riittää vaikka muutama kuolisikin
avasin tän avauksen vaan koska huomasin et majuri on kirjottanut ketjuun. ja taas melkeinpä kannatti avatahymy taisi käydä kasvoilla :kieh:
Vai onko se tosiaan sen sörhiksen alter ego joka siellä huutelee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:no nyt majurin teksti on poistettu kenen lie toimesta..olikohan liian rankkaa hyyymöriä..
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:no nyt majurin teksti on poistettu kenen lie toimesta..olikohan liian rankkaa hyyymöriä..
Poistin itse viestini, koska se oli hieman ajattelemattomasti kirjoitettu. Mutta sinä tupajumi ehdit lainaamaan sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:no nyt majurin teksti on poistettu kenen lie toimesta..olikohan liian rankkaa hyyymöriä..
Poistin itse viestini, koska se oli hieman ajattelemattomasti kirjoitettu. Mutta sinä tupajumi ehdit lainaamaan sen.