voi että mä inhoon nuit maanjäristyksiä! raukat siel loukoissa kärsii nytkin! );

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Nehän on vaan kiinalaisia, kyllä siellä väkeä riittää vaikka muutama kuolisikin

avasin tän avauksen vaan koska huomasin et majuri on kirjottanut ketjuun. ja taas melkeinpä kannatti avata :D hymy taisi käydä kasvoilla :kieh:

Vai onko se tosiaan sen sörhiksen alter ego joka siellä huutelee? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Nehän on vaan kiinalaisia, kyllä siellä väkeä riittää vaikka muutama kuolisikin

avasin tän avauksen vaan koska huomasin et majuri on kirjottanut ketjuun. ja taas melkeinpä kannatti avata :D hymy taisi käydä kasvoilla :kieh:

Vai onko se tosiaan sen sörhiksen alter ego joka siellä huutelee? ;)

hmmm ai että majuri ois ent. sörhis...mene ja tiedä

en todellakaan vetäisi läppää kyseisellä asialla, vaikka olenkin tosi huumrointauinen.. jos mietit pienenkään hetken tilannetta, jossa olet pienessä, ahtaassa ja pölyisessä tilassa eikä toivoa ole, niin voi sitä paniikin määrää mikä siitä syntyy! :(

no nyt majurin teksti on poistettu kenen lie toimesta..olikohan liian rankkaa hyyymöriä..

Poistin itse viestini, koska se oli hieman ajattelemattomasti kirjoitettu. Mutta sinä tupajumi ehdit lainaamaan sen.

no nyt majurin teksti on poistettu kenen lie toimesta..olikohan liian rankkaa hyyymöriä..

Poistin itse viestini, koska se oli hieman ajattelemattomasti kirjoitettu. Mutta sinä tupajumi ehdit lainaamaan sen.

hyvin tehty, kun itse sen poistit!

Kannattaa oikeasti aina miettiä parikin kertaa, ennen kuin laitat viestiä menemään.

tsorgen :D ehkä hiukka ajattelematon kommentti oli mutta eikai kukaa nyt luulis että oikeesti oisit sitä mieltä.. :kieh:

Yhteistyössä