Voi että kyrpii taas tuo naamakirjan toiminta ja sen ulkopuolinenkin elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poistuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poistuva

Vieras
Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi, koska harva koskaan kommentoi mitään statuksiini. Ei sillä, että harrastaisin joka vessareissun yms. postaamista, vaan ihan muutamia kertoja viikossa päivitän statuksen.
Minua niin kyllästyttää olla se harmaa hiirulainen, jota kukaan ei huomaa, eikä kenelläkään ole mitään asiaa. :headwall:
Miksi olen tällainen noteeraamaton tapaus, mikä helvetti minussa on vialla? Haluaisin niin kovasti välillä huomiota, kun olen aina vaan jäänyt vaille sitä. :( :'( :snotty:

Puhelinkin on täysin turha kapistus, ei mulle kukaan soittele tai tekstaa. Ja ärsyttää olla aina itse se yhteyttä ottava osapuoli.

Voiko olla niin, että ihminen voi masentua jos se kokee olevansa tarpeeton ja hyödytön? Siltä minusta nyt tuntuu, olen tarpeeton, hyödytön ja masentaa. :snotty:

Minkälaisia statuspäivityksiä laitat? Itselläni kommentointi ainakin riippuu siitä, että mitä se toinen on laittanut. Jos päivitykset on vaan valivalia, esim. Ihan tylsää kun sataa vettä :( tai kylläpä ottaa taas päähän toi mies jne, niin en ikinä kommentoi mitenkään. Minusta sellainen turhan valittaminen ja pahan olon kylväminen ei ole sen arvoista, että sitä kannattaisi kommentoida.

Jos sinun statukset ovat tuota valivali-luokkaa, niin kannattaa kokeilla olla positiivinen, silloin ihmiset kommentoi paljon enemmän.

välillä negatiivisesti valittavia, välillä neutraaleja ja välillä positiivisia. Olen yrittänyt kikkailla eri sananvalinnoin, mutta tulos on aina sama.
Kokeilkaapa itse vaikka pyytää peukutuksia johonkin, vaikka ilman syytä tai syyn kanssa, montako peukkua teille tulee!

Olen vaan nobody kaikille.
Kuten tuossa avaustekstissäni totesin, mulle ei kukaan lähettele tekstiviestejä, eikä myöskään soittele ja kysele kuulumisia.
Kyllä tässä on jostain muusta kyse, kuin fb:n valitusstatuksista (kuten tuo yksi jo ehti epäillä) :(

Mun mielestä on lähinnä masentavaa ja surullista, että joku on noin riippuvainen jostain facebookista :(

Itse en ole edes rekisteröitynyt sinne (pitäs varmaan, kun siel on "kaikki"), mutta oon kuullut, että on sitä coolimpaa, mitä enempi on kavereita ja niinpä listoille hamutaan kaikki lähikaupan kassatädistä lapsen pph:n kautta oman kylän nuohoojaan, unohtamatta serkun entistä 80-luvun heilaa. Jos ne sunkin "kaverit" on tuota luokkaa, niin ei ihme, jos on hiljasta. Koska tuskin heitä kiinnostaa, mitä sulle oikeasti kuuluu. Ja puhelin on hiljaa siks, että ne notkuu kaikki siellä facebookissa peukuttamassa toistensa statuspäivityksiä :kieh:

jos sun päivitykset on huomionhakuisia niin niihin ei kukaan (tai ainakaan minä) kommentoi. Ne on vaan ärsyttäviä.
Mutta ehkä sun kannattaa hakea jotain apua, jos susta tuolta tuntuu? saattaa helpottaa aika paljonkin :)

Soitteletko itse muille? Entä viestittelet? Jos siltikään ketään ei kiinnosta kannattaisi miettiä onko omassa olemuksessa ja käytöksessä jotain mikä tämän aiheuttaa. Luulen kyllä että et vain näe asioita ihan totuudenmukaisesti koska olet masentunut.

Hanki ap jotain mielekästä puuhaa, vaikka joku harrastus. Niin löydät samanhenkistä seuraa ja teil on yhteinen mielenkiinnon kohde. Oletko sä muuten perheellinen/parisuhteessa elävä??

Yhteistyössä