Voi että kun äidit ovatkin huolissaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Mutta siinä ei mitään huolestuttavaa että vanhat ukot raiskaa niiden tyttäriä.Kaikkea sitä "uskonnon" nimissä tehdäänkin!

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1523668

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Eiköhän se kuitenkin enemmän niiden miesten vika ole, jotka sitä tekevät.

Kyllä aivan täysin mutta kyllä niillä äideilläkin on vastuunsa kun tuollaiseen suostuvat.Vai mitä tuumaisit suomalaisesta lähiöäidistä mikä antaisi lapsensa naapurin papparaisen seksileluksi?Ei sitä äitiä kovin hyvällä katsottaisi.

Tiedon puute ja järjenkäytön kieltäminen ovat erinomaisia tapoja hallita massoja. Kaikkialla ja kaikkia sukupuolia.

Jos LUULEE tekevänsä oikein... Pelottava ajatus, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Kyllä aivan täysin mutta kyllä niillä äideilläkin on vastuunsa kun tuollaiseen suostuvat.Vai mitä tuumaisit suomalaisesta lähiöäidistä mikä antaisi lapsensa naapurin papparaisen seksileluksi?Ei sitä äitiä kovin hyvällä katsottaisi.

Jos he eivät ole muunlaista elämää nähneet ja heidät on jo pienestä tuohon osaan alistettu, niin ehkä he eivät siksi pidä sitä vääränä. En tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Tiedon puute ja järjenkäytön kieltäminen ovat erinomaisia tapoja hallita massoja. Kaikkialla ja kaikkia sukupuolia.

Tästä sen huomaa ettei se herran pelko ole välttämättä viisauden alku...

No onneksi ei tarvitse siihen ukkeliin turvautua :whistle:

Ei se pelkäämättömyyskään näköjään aina viisautta tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, miehet on sikoja uskonnonkin nimessä

Ja naiset vaan suostuu sikailuun!

Ei nainen ole edesvastuuton olio jonka osa on vain alistua.
Naisella on oma tahto. Kyllä mä tappelisin kynsin ja hampain vastaan jos mun tyttöä alettais naittamaan vanhalle ukolle.

Ootkohan sä mun vanha opettaja, joka syyllisti naisia ihan kaikesta? :wave: :kieh:
Samanlainen mustavalkoinen ajattelutyyli ainakin...
Muutama sata vuotta sitten oli ihan normaalia että nuoret naiset naivat vanhempia miehiä, ja jos he eivät paremmasta tiedä... Oishan se hienoa, jos jokainen eläisi kuin Minä Itte, mutta kulttuureja on erilaisia, ja mikä meistä on ihan käsittämätöntä, voi olla muille ihan normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Länkkäri:
Ei kai tolla ole mitään tekemistä "Herran tahdon" kanssa. Silkka miesten mielivaltaa.

Eikös ne uskonnot juuri sitä ole suurimmalta osin?

Heh. :D

Mä taisin käyttää samaa ajatusta kerran toisessa keskustelussa mikä lennättiin seksiosioon.

Mutta syvältä tuollainen...
Toisaalta, kun ajattelee että nekin naiset ovat kasvaneet siinä ympäristössä, voiko muuta odottaakaa?

Eikä ympäröivä maailma jyrkkinen mielipiteineen anna kaikille houkuttelevaa kuvaa.

Mua ihmetyttää myös. Ja ne maat, joissa lapsen kanssa solmitut avioliitot ovat laillisia, aivan sairasta. Ja sitten vedotaan kulttuuriin ja uskontoon ja ties mihin ja unohdetaan olennaisin. Typerää.

Yhteistyössä