Voi että keljuttaa ihan kymppitonnilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerälapsellinenämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerälapsellinenämmä

Vieras
Ollaan nelihenkinen perhe.
Meillä on melko pieni vauva, joka tarvitsee jatkuvaa kanniskelua. Vauva on kyllä ihana, mutta v*tuttaa kun mies ei osallistu vauvan hoitoon.
Minun täytyy suunnilleen anoa, että hän viettäisi vauvan kanssa, jotta pääsisin edes suihkussa käymään.
Typerää ja lapsellista valittaa, mutta kun minun oma aika on kortilla kun kaikki aika menee vauvan kanssa olemiseen.
Teenkin typerän ja lapsellisen tempun ja jätän peseytymättä tästä lähin. Kuljen tukka paskasena ja haisevat vaatteet päällä, katsotaan koska mies huomaa sen. Luulisi että huomaa viimeistään siinä vaiheessa kun rupeaa vinkumaan p*llua.

Alkuperäinen kirjoittaja typerälapsellinenämmä:
Meillä on melko pieni vauva, joka tarvitsee jatkuvaa kanniskelua. Vauva on kyllä ihana, mutta v*tuttaa kun mies ei osallistu vauvan hoitoon.
Minun täytyy suunnilleen anoa, että hän viettäisi vauvan kanssa, jotta pääsisin edes suihkussa käymään.
Typerää ja lapsellista valittaa, mutta kun minun oma aika on kortilla kun kaikki aika menee vauvan kanssa olemiseen.
Teenkin typerän ja lapsellisen tempun ja jätän peseytymättä tästä lähin. Kuljen tukka paskasena ja haisevat vaatteet päällä, katsotaan koska mies huomaa sen. Luulisi että huomaa viimeistään siinä vaiheessa kun rupeaa vinkumaan p*llua.

No kannattasko ihan puhua, niinku ailuisten on tapana?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja typerälapsellinenämmä:

No kannattasko ihan puhua, niinku ailuisten on tapana?

Puhe ei auta. Yrittänyt olen. Viimeksi eilen illalla, jonka seurauksena tuli tappelu, että reilukerho kokoontuu jälleen...

voi miten tutulta kuulostaa...
Meillä tuo tilanne oli lähinnä silloin,kun kolmas syntyi (keskimmäinen1v4kk) ja mies teki hirveästi töitä ja opiskeli juuri silloin. Mä aloin käymään suihkussa vauvan kanssa :)
Välillä myös kävin suihkussa ovi auki ja isot siskot "hoitivat vauvaa". Vanhin oli silloin 4v.
Näyttivät vauvalle leluja ja paijailivat,niin sain vahdittua ja nopsaan pestyä.

Meillä oli kyllä silleen eri tilanne,mies oli kaikki mahdolliset aikansa lasten kanssa..
Jos mies on kotona niin annat vauvan sille syliin ja ilmoitat että menen nyt suihkuun,hoida vauvaa.

Kannattaa sanoa ystävällisesti ja rauhallisesti. Ja jos mies alkaa korottaa ääntään, niin yrität itse säilyttää malttis ja sanot että haluaisin keskustella tästä rauhallisesti kuten aikuisilla on tapana, eikä huutaa kuin kakarat. Ja sit jatkat edelleen kuinka tärkeää sulle on et hän osallistuisi enemmän.

Miten itse sit riitatilanteessa toimit? Korotatko ääntä, vingutko/nalkutatko?
Se on kovasti susta itestäs kiinni, miten saatte asiat kuntoon ja juteltua niistä. Älä anna periks vaan jatka aina niin kauan kunnes menee kaaliin.

Minä olen niin lapsellinen, että haluan pitää kiinni omasta suihkussakäynnistä ilman lapsia. Täytyy sitä sentään edes suihkussa saada käydä ilman "seuraa".
Herra itse pitää kiinni omasta vessareissustaan niin, että loukkaantui verisesti kun ei samalla sekunnilla sinne päässyt. Rupesi paasaamaan kunnioituksen puutteesta.
Herra sentään sinne vessaan pääsee suunnilleen silloin kun huvittaa, minun täytyy sekin reissu suunnitella etukäteen. :'(

Meillä kans :wave:
Mies tietää, että syön tosi huonosti, jos ollenkaan päivän aikana. Ei vaan ehdi olla itsellä nälkä, kun vauva on kiukkuinen mahavaivojen takia. Eilen sitten kysyin, sopiiko että syön leivän kun on saanut tulostettua veikkauslappunsa (elokuun jalkapallo) ja sehän sitten kehtasi todeta: "Joo tottakai. Tässä voi kyllä mennä hetki, kun toi tulostin temppuilee."
|O

ap, siu pittää pitää puoles!! Iha kuten mieheskin, et välitä jos se alkaa typeristä asioista motkottaa ja sit vaa teet kuten itse teet, mut otat mieheskin kummiskin huomioon. Mut alota siitä juttelusta, kyl uskosin ettet oo tarpeeks viel yrittäny.. Vai miten mies reagoi jos sä puhut vaa rauhallisesti asioista? Ku uskosin et iteki lähet siihen riitelyyn mukaan, sillo asiat ei ainakaan parane..

Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Mies tietää, että syön tosi huonosti, jos ollenkaan päivän aikana. Ei vaan ehdi olla itsellä nälkä, kun vauva on kiukkuinen mahavaivojen takia. Eilen sitten kysyin, sopiiko että syön leivän kun on saanut tulostettua veikkauslappunsa (elokuun jalkapallo) ja sehän sitten kehtasi todeta: "Joo tottakai. Tässä voi kyllä mennä hetki, kun toi tulostin temppuilee."
|O

Öö... no eikös se oo kiva et se sit kummiskii het auttais jahka ehtis? Mu mielest toi ainaskii on iha luonnolline reaktio et jos jokin on kesken ni sit sen jälkeen.. Tosin eiks siin lomassa voi samal vauvaaki hoitaa tms?

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
|O

Öö... no eikös se oo kiva et se sit kummiskii het auttais jahka ehtis? Mu mielest toi ainaskii on iha luonnolline reaktio et jos jokin on kesken ni sit sen jälkeen.. Tosin eiks siin lomassa voi samal vauvaaki hoitaa tms?

..ttu ELOKUUN jalkapallo. Oli jo käyttänyt siihen muutaman tunnin, kun teki duuniin niitä lappuja pojille.
Mutta kohtahan ton neidin täytyy tehdä kakka, minkä jälkeen nukkuu pari päivää melkein 24h. Syön sitten varastoon sillä aikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
|O

..ttu ELOKUUN jalkapallo. Oli jo käyttänyt siihen muutaman tunnin, kun teki duuniin niitä lappuja pojille.
Mutta kohtahan ton neidin täytyy tehdä kakka, minkä jälkeen nukkuu pari päivää melkein 24h. Syön sitten varastoon sillä aikaa :D

ae no sit :p no mikset siekää pidä puolias ja sano notta se ois ny eikä viidestoista pvä :p

Yhteistyössä