Voi emälä mitä unta näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Lauantaisin ei pitäis nukkua päikkäreitä näemmä. Voitin loton jättipotin ja kun oltiin saatu meidän kartano laitettua mieleiseen kuntoon, reissattu ja mökki laitettua pystyyn, niin lähdin Keittiönoidan kanssa kiertämään pitkinpoikin suomen maata ja autettiin palstalaisia. Kaikkea hyvää tehtiin, lähinnä materiaalista apua ja esim jollekin me vietiin tiskikone ja hirveet kasat ruokaakin.

Voi pojat. :laugh:

Tämä kuvastaa alitajuista, pohjatonta haluasi tukea palstalaisia heidän elämässään ja että palstalaiset ovat sydämessäsi jopa unissa. Valitsit kyllä oikean auttamiskumppanin. Keittiksellä on rahaa enemmän kuin 10 lottovoiton verran.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä kuvastaa alitajuista, pohjatonta haluasi tukea palstalaisia heidän elämässään ja että palstalaiset ovat sydämessäsi jopa unissa. Valitsit kyllä oikean auttamiskumppanin. Keittiksellä on rahaa enemmän kuin 10 lottovoiton verran.

Meillä oli Keittiksen kanssa älyttömän hauskaa reissatessa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:laugh: :laugh: :laugh: Ei pidä nukkua päikkäreitä :xmas:

Meillä oli oikeesti hauskaa, maksoin jollekin parikymppiä että ajaisi mun autoni junaan, kun en osannut itse. :laugh: Auto oli täynnä tavaraa, jotka sitten tyhjättiin jollekin määränpäässä ja eikun takaisin kotio suunnittelemaan seuraavaa reissua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meillä oli oikeesti hauskaa, maksoin jollekin parikymppiä että ajaisi mun autoni junaan, kun en osannut itse. :laugh: Auto oli täynnä tavaraa, jotka sitten tyhjättiin jollekin määränpäässä ja eikun takaisin kotio suunnittelemaan seuraavaa reissua. :D
Kuullostaa hyvältä :D Kai sulla on lotto vetämässä?

Hauskaahan tuollainen auttaminen olisi oikeastikin, mutta autettavia on niin paljon, ettei siihen lottovoitto riittäisi. Oikeassa elämässä tulisi miettineeksi kaksi kertaa antaako rahat köyhille vai ostaako sen talon järven rannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kuullostaa hyvältä :D Kai sulla on lotto vetämässä?

Mennään kohta laittamaan. :D

Yhteistyössä