Voi elämän kevät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Ennen muuttoa kysyin vuokranantajalta onko talossa antenni- vai kaapeliverkko jotta osasin hankkia oikeanlaisen digiboksin. Vastaus oli että antenniverkko, sellaisen boksin sitten ostin.

Kummastusta herätti muuton jälkeen se ettei tv-antennipistorasiaa löytynyt. Radio-sellainen löytyi kyllä ja johdon modauksen jälkeen boksi oli siinä kiinni. Sieltä sai näkyviin vain Ylen kanavat. Sain kaverilta pöytäantennin lainaan, sillä näkyy kaikki antenniverkon kanavat hyvin.

Tiedustelin antennipistorasian puuteasiaa isännöitsijältä, vastaus oli että talossa on kaapeliverkko.

:headwall: :headwall: Että mulla on sitten väärä boksi. Prkl.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Höh.. :hug: Etkö pysty enää palauttamaan sitä vääränlaista boxia?Tai vaihtaa?

Ei taida onnistua, se on ollut käytössä viikon verran. :/

Täytynee vaan totutella siihen pöytäantennihirvitykseen tv:n päällä.

Eipä niitä niin vain palautella. Itselle kävi niin kun muutettiin joku vuosi sitten miehen kotitaloon, että muistettiin meillä olevan kaapeliverkon digiboksi ja miehen kotitalo oli antenni verkossa. Ei muuta kuin kaupoille, jonkun aikaa oltiin jopa ilman digiboksia kun ei heti keretty sinne kaupoille.

No ostettiin boksi ja hyvin toimi juu. Meinattiin sitten vanha boksi viedä äidilleni, joka asuu kaapelinverkon alueella. Mies sit yrittää saada siellä kuvaa näkymään eikä millään onnistu. Tulee siinä sitten pieni ahaa elämys: meidän aikaisempikin boksi oli antenniverkkoon! :laugh:

ihan ot mutta saanko mä laittaa teille sen junahirvityksen sitten samalla? patterit siihen pitää varmaan vaihtaa ja jotain viirejä jne puuttuu mutta mä en kestä sitä vempainta enää :headwall:

Yhteistyössä