Voi elämän käsi!! *Älä avaa jos et kestä valitusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ei tuu tästä mun kunnosta kyllä yhtään mitään. Ei yhtään hemmetin hetkee ettei ois kivuton ja mukavasti aaltoilee tuo kipu, välillä tuntuu ku puukkoo tungettas mahaan.

Ei oo siis töihin menemistä |O |O |O Lääkärillä kävin just ja se määräs mulle niitä kipulaastareita, sellasia ku Norspan. Lääkeaine on joku morfiinin sukuinen aine. Että saa nähä kuin nuihin sitten reagoi ku täs on Lyrican nostoki menossa.

Ette voi kuulkaas uskoo kuin paljo mua ottaa päähän tällä hetkellä!! Mä oon vasta vähän yli 30 ja nyt jo saa tollasia mömmöjä vedellä :kieh: Antasin vaikka oikeen käteni siitä ettei mun ikuna koskaan enää tarttis kivun takia vetää yhtään ainutta nappia..

On se vaan niin hienoo.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
:hug: ei tuollaista soisi kenellekkään!! En osaa sanoa muuta :ashamed:

Hankalahan siihen on mitään sanoo..

Siks mä täällä raivoon tätä ku mun elämä nykysellään tuntuu olevan silkkaa kipua ja sen kans selviytymistä. Enkä mä aina halua sitä läheisten niskaan kaataa.. Joten tää on aika hyvä väylä purkaa turhautumia..

Mut kiitos kaikille virtuaalihalauksista :)

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
mä oon kans tuuminut, että jos mä joku aamu herään niin ettei mihkään satu niin silloin olen kuollut.

Jep, näin sen täytyy olla.

Mulle kerran sattu niin et ku heräsin aamulla ni totesin et on jotenki outo olo.. Aattelin et nyt on jotai pahasti vialla enkä tunnistanu sitä oloa ollenkaan. Sit mä hoksasin et ei hemmetti, mihinkään ei satu! :o Mut se korjaantu kyllä puolen tunnin päästä.. Ja onhan tuostaki jo se pari vuotta aikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Ilmeisesti kaikki meni hyvin?

Meni joo, lopulta. Mutta hengenlähtö oli tosi lähellä. Avokeuhkoleikkaus sille tehtiin, ny on 29 cm:n vetskari kyljessä :D

Nyt on muuten ihan hyvässä kunnossa mut toki kipee on vieläki. Turvallisilla vesillä, sehän se on pääasia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Ilmeisesti kaikki meni hyvin?

Meni joo, lopulta. Mutta hengenlähtö oli tosi lähellä. Avokeuhkoleikkaus sille tehtiin, ny on 29 cm:n vetskari kyljessä :D

Nyt on muuten ihan hyvässä kunnossa mut toki kipee on vieläki. Turvallisilla vesillä, sehän se on pääasia :)

Hieno homma!!

Ei millään pahalla ap, mutta onko teillä ikinä hyvin? Musta tuntuu että aina on jotain joko sulla tai sun miehellä. Tai sit mä en vietä tarpeeksi aikaa palstalla ja näe niitä muita juttuja..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei millään pahalla ap, mutta onko teillä ikinä hyvin? Musta tuntuu että aina on jotain joko sulla tai sun miehellä. Tai sit mä en vietä tarpeeksi aikaa palstalla ja näe niitä muita juttuja..

Kyllä meillä ikinä on hyvin mutta välillä näyttäs tulevan niskaan sitä itteensä oikeen huolella. Mies ei oo pahemmin sairastellu mutta tämä nyt oli harvinaisen rankka homma. Ja mun endo on viimeset 4 vuotta ollu suht kunnossa, nyt sitten räjähdysmäisesti uusii. Tätä ennen kärsin tietenki jatkuvista migreeneistä joita kierukka mulle aiheutti mutta en uskaltanut just endon takia kierukkaakaan poistaa.

Ei oo helppoo tää elämä välillä mutta pakko pelata niillä korteilla mitkä on saanu.

Ja ei, mä en ruikuta joka ketjussa.. ;)

Yhteistyössä