Voi elämä näitä ihmisiä taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
:headwall:

Tulin bussilla kotia iltapäivällä, ja tää kyseinen bussi ei mene ison kauppakeskuksen vierestä niinkuin yleensä saman numeroinen.
(Esim. 1 menee kauppakeskukseen ja 1A ei mene,tilin siis sillä 1A:lla).

Kun bussi pörhälsi liittymän ohi mistä käännytään sinne kauppakeskukseen niin eräs keski-ikäinen nainen rynnii bussin takaosasta ja tivaa kuskilta ettei miksei mennytkään kauppakeskuksen luo. Kuski katsoi matkustajaa hieman kummaksuen ja totesi ettei 1A vuoro kulje sieltä.
No tämä naikkonen alkoi sitten puuhkia ja puskia että miksei kuski kertonut jne. johon kuski sitten tokas, että etteyän te edes kysynyt mihin olette matkalla.
No, jäin sitten seuraavalla pysäkillä pois ja tämä nainen + toinen saman ikäinen nainen jäivät kans pois ja koko matkan seuraavalle pysäkille jaksoivat MULLE valittaa kuinka kuski oli niin älypää ettei voinut kertoa, ja juuri se ainoa bussi ei mennyt kauppakeskukseen ja kuinka nyt joutuu kävelemään jne.
Mä olin aika :o en tuntenut näitä naisia lainkaan ja niillä oli pokkaa tulla ventovieraalle valittamaan ihan turhasta! En voi käsittää.

No päästin sitten kaikki 3 siihen pysäkille ni eiköhän nää mammat jaksanut aloittaa sitä valitusrumbaa uudelleen niille ihmisille jotka olivat sillä pysäkillä. :headwall:
Kyllä heitä vähän pitkään katottiinkin... :D

Toinen näistä naisista tuli vielä sit kysymään että milläs bussilla tästä sit sinne kauppakeskukseen pääsee, ja sanoin sitten että ihan kaikilla pääset, mutta sinne kävelee alle 5 minuutissa. Mutta eihän sitä voi kävellä ettei kengät kulu... :whistle:
Akka kehtas vielä tiuskasta että tuossa ei kyllä lue että kauppakeskus se ja se, meinasin kysyä että oletko oikeasti noin tyhmä?! En sit enää viittinyt... B)

Yhteistyössä