voi elämä, mulla on kurkku aivan hirveen kipee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
Ei auta vaikka jois lämmintä, ei auta vaikka syö kurkkupastillia tai turkinpippurikarkkeja...nieleminen sattuu ja lima ei vaan irtoo :(
Koko vuoden oon ollu terve mut nyt joulunlähestyessä tietty tuun kipeeks ja sit varmaan vetää nenän taas niin tukkoon etten haista enkä maista mitään...ja mulla toi flunssa pukkaa aina poskionteloihin menemään.
Sitte ei maistu joululaatikot miltään eikä tuoksu joulunkukka miltään...jos se nyt sen flunssan pukkaa..

Onko sulla sellasta flunssalääkettä ku Coldrex? Mulla on kans ollu kauhee flunssa ja ihan hillitön kurkkukipu, tosi vaikee niellä. Mutta se on auttanut tosi hyvin ku oon ottanu yhen coldrexin, laittanu sen ruokalusikalliseen vettä ja liottanu siihen. Sitten heittäny naamaan. Maistuu ihan hirveelle mutta se on sivuseikka jos auttaa :) Se lääke jää sinne kurkkuun vaikuttaan ja mulla ainaki tehonnu nopeesti.
Disperiini on toinen jota voi käyttää tällä tavalla.

Tervetuloa joukkoon, mulla kolmatta päivää kurkku kipee eikä merkkejäkään paranemisesta. Nyt alkaa olla sellanen olo et pitäis saada limaa irtoon.. Katotaan meneeks tässä koko joulu.

täytyy tota coldrexia ostaa apteekista :)
Ei meil oo ku jotao findrexiniä, jota en kyl oikeestaa oo juonu (isäntä juo sitä) Mä oon aina tyytyny mummon mustaherukkamehuun ja nyt glögiin mut se se vasta kurkkuun käy.

Miksi te ette ota särkylääkkeitä vaan kärsitte kolme päivää kurkkukivusta?? Findrexinit yms. auttaa tukkoiseen oloon mutta kipulääke vie kivun pois. Ei se Burana erittele onko sulla pää vai kurkku kipeä.

Yhteistyössä