Voi elämä mikä löyhkä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miltski

Aktiivinen jäsen
16.04.2006
3 413
0
36
Siis, ukko oli eilen firman pikkujouluissa. Ensiksi soi puol 5 puhelin, että onko mulla käteistä kotona, ku takseihin tuhannen vuoden jonot, oli löytänyt jonku kuskin, mut hukannu pankkikorttinsa! Minä sitten suljin sen kortin ja jäin rahojen kaa odotteleen, että tulee tuohon pihaan... Vihaisena, ku ampiainen! :kieh:

No ukko pääsi kotia, niin huomasi, että kas täällähän tämä kortti on, rintataskussa!!! PRKL! Se nyt on suljettu...

Nyt menin sen tuolta vierashuoneesta häätämään omaan sänkyyn, ku pojat meni pelaan pleikkaa, niin herranjestas mikä vanhan viinan ja valkosipulin löyhkä!! :x Tuo ei varmaan kyllä tokene ennen iltaa!

Mulla vaan aivan kauhee tarve mennä se väkisin herättään! :kieh:

mullakin on kauhea tarve herättää ukko jos se on ihan järkyttömät pleksit vetäny edellisenä iltana. ja ku raivostuttaa on vaikea odottaa, et pääsis sanomaan. mut turha sitä on herättää, tuskin on viel tolkuissaan, menee hyvä jupina hukkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
mullakin on kauhea tarve herättää ukko jos se on ihan järkyttömät pleksit vetäny edellisenä iltana. ja ku raivostuttaa on vaikea odottaa, et pääsis sanomaan. mut turha sitä on herättää, tuskin on viel tolkuissaan, menee hyvä jupina hukkaan :)

No näin juuri!
:D

:kieh: Hyi helvetti, vanhan viinan haju on kyllä ihan kamala! :x Siinä on ihan ykkössyy miksi mulla aina kaduttaa, että olen päästäny ukon kapakkaan...

Mutta piditpä hoppua kortin sulkemisen kanssa. Tietenkin ihan fiksua, mutta minä olisin varmaan kumminki odottanu, että ukko kotiutuu ja oisin tutkinu, että on oikeasti hukassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
:kieh: Hyi helvetti, vanhan viinan haju on kyllä ihan kamala! :x Siinä on ihan ykkössyy miksi mulla aina kaduttaa, että olen päästäny ukon kapakkaan...

Mutta piditpä hoppua kortin sulkemisen kanssa. Tietenkin ihan fiksua, mutta minä olisin varmaan kumminki odottanu, että ukko kotiutuu ja oisin tutkinu, että on oikeasti hukassa...

Joo pidin, kun tuo oli ihan varma, että oli sen baaritiskille jättänyt!

:kieh:

Yhteistyössä