Voi elämä että lähti taas mopo käsistä myyjäisten kanssa :D

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Huomenna on myyjäiset ja mä tein sinne sekä koristeita että leipomuksia. Joka hemmetin päivä olen painanut pitkää päivää leipoen ja väkertäen. Mies on katsellut kauhistuneena vierestä ja kysellyt paljonko olen polttanut rahaa materiaaleihin ja pelännyt että mahtaakohan sinne myyjäisiin edes tulla ketään.

No, jos tulee, niin ainakin on vaihtoehtoja :D :D. Huomenna aamulla leivon vielä pullaa ja sämpylää ja nyt on saaristolaislimput uunissa. Ja takki on ihan tyhjä, huhheijaa.

Mietin vaan että mitäs jos niitä ei oikeesti osta kukaan.... :/

vieras
Miten sä jaksat ja viitsit?
Mulla on muistaakseni aika samanikäinen lapsi kuin sulla ja mä oon ihan poikki koko ajan. Tai no, mä kyllä synnytän pikkukakkosen joulukuussa..ehkä se antaa anteeksi..

laiska
Voi Turkilmas :hug: Sä oot niin ihanan energinen :D
Jos mulla ei ois huominen jo buukattu täyteen, ihan varmasti ajaisin Paraisille saakka joulumyyjäisiin. Kuulostaa tosi ihanalta :)

hmmm
Tuota, ei kait sun yksin ollut tarkoitus koko myyjäisiä pistää pystyyn? Kai sinne joku muukin jotain tekee?? Siis noilla sun tuotteillahan pitäis jo yhdet myyjäiset.

mäkin haluun
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mäkin haluun:
Oisko ihan kauhean aikaa vievää, jos nappaisit noista kuvat ja laittaisit tänne? Haluaisin nähdä noi tuikkulyhdyt, kuusenkoristeet ja potpurrilasit
Hmm... mä olen nyt nukuttamassa poikaa, mutta kunhan tuo malttaa uinahtaa niin toki voin ottaa kuvia. Mutta siihen menee kyllä tovi, jäbällä on jostain syystä mennyt tällä viikolla kamalan myöhäiseksi nuo nukahtamiset :/

Vastaan tähän samalla noista 3d-korteista että voin nappaista niistäkin kuvat samalla :). Ehkä vähän väärä ilmaisu tuo 3d, kyseessä siis kortit joihin olen liimannut tai kiinnittänyt koristeita, kuten olkisydämiä ja paperinarutähtiä.
Se ois tosi kivaa jos viitsisit :) Merkkailen tän, ja palaan ketjuun aamukahvilla kurkkimaan, mitä ihanuuksia olet saanut aikaan :)

Turkilmas
Oisko ihan kauhean aikaa vievää, jos nappaisit noista kuvat ja laittaisit tänne? Haluaisin nähdä noi tuikkulyhdyt, kuusenkoristeet ja potpurrilasit
Hmm... mä olen nyt nukuttamassa poikaa, mutta kunhan tuo malttaa uinahtaa niin toki voin ottaa kuvia. Mutta siihen menee kyllä tovi, jäbällä on jostain syystä mennyt tällä viikolla kamalan myöhäiseksi nuo nukahtamiset :/

Vastaan tähän samalla noista 3d-korteista että voin nappaista niistäkin kuvat samalla :). Ehkä vähän väärä ilmaisu tuo 3d, kyseessä siis kortit joihin olen liimannut tai kiinnittänyt koristeita, kuten olkisydämiä ja paperinarutähtiä.
Se ois tosi kivaa jos viitsisit :) Merkkailen tän, ja palaan ketjuun aamukahvilla kurkkimaan, mitä ihanuuksia olet saanut aikaan :)
Älä sitten odottele mitään ihmeitä ;). Mä olen ensinnäkin korkeintaan keskinkertainen kädentaidoissa (ideoita ja tahtoa löytyy huomattavasti enemmän kuin taitoa) ja ne on kaikki jo pakattu sellofaaniin, eli kuvista ei varmastikaan välity koko totuus.

vieras
Juu ja minä leivoin n 60 salmiakkikeksiä, 30 piparkakkumuffinsia ja lapset koristeli kolvilla 12 puulastaa/haarukkaa + 6 puista voi veitseä. Ja tuntu et tuossakin jo liikaa. Äsken kävin viemässä tavarat ja leivonnaisia oli ennestään useampi kuivakakku ilman kuorrutusta. Käsityöt oli joko koululaisten koulussa tekemiä tai sitte askartelupäivänä tekemiä.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu ja minä leivoin n 60 salmiakkikeksiä, 30 piparkakkumuffinsia ja lapset koristeli kolvilla 12 puulastaa/haarukkaa + 6 puista voi veitseä. Ja tuntu et tuossakin jo liikaa. Äsken kävin viemässä tavarat ja leivonnaisia oli ennestään useampi kuivakakku ilman kuorrutusta. Käsityöt oli joko koululaisten koulussa tekemiä tai sitte askartelupäivänä tekemiä.
Kivat myytävät teillä :flower: . Mutta nyt mua alkoi kyllä itseänikin jo mietityttää. Mies koitti mulle selittää että ihan varmasti jokainen tuo muutaman eri myytävän tuotteen ja mä suutuin ja tuhahdin että pitäähän sitä olla vaihtoehtoja mistä valita :D.

Se voi olla että meillä on oma ja naapurin pakastin täynnä myymättä jääneitä leipomuksia ja kaikki sukulaiset saa joululahjaksi meikäläisen myyjäistavaraa :D :D

vieras
Sä OOT ihan hullu. :)
Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu :D :D. Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.

En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.
Ootko kotoisin Satakunnasta alunperin siis? Tai sitten Karjalasta? Mun käsittääkseni noissa kulttuureissa on vähän samanlaista suuruudenhullua tarjoilua...

Turkilmas
Sä OOT ihan hullu. :)
Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu :D :D. Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.

En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.
Ootko kotoisin Satakunnasta alunperin siis? Tai sitten Karjalasta? Mun käsittääkseni noissa kulttuureissa on vähän samanlaista suuruudenhullua tarjoilua...
Mä olen kotoisin Satakunnasta ja mun isoisovanhemmat on aikoinaan muuttaneet Karjalasta Suomeen. Se siis selittää kaiken :D :D :D
:flower:

eräs
mä inhoon sua :)
sä olet sievä, vaikutat symppikseltä, sulla 2 poikaa, talo tulossa,paino putoamassa, ja vielä kele olet nuin näppärä käsistäsi! hitto en oo yhtään kade ;)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
mä inhoon sua :)
sä olet sievä, vaikutat symppikseltä, sulla 2 poikaa, talo tulossa,paino putoamassa, ja vielä kele olet nuin näppärä käsistäsi! hitto en oo yhtään kade ;)
:LOL: :LOL: :LOL:

Jos yhtään lohduttaa, niin meikä on kyllä kaukana sievästä. Ja todennäköisesti kaukana symppiksestä, ainakin jos mieheltä kysytään :D. Pojat on melkoisia marakatteja (vaikkakin toki ihania), talo on vaan pieni perustalo, paino putoaa sangen hitaasti ja tuskaisesti ja näppäryydenkin kanssa on vähän niin ja näin (tosiaan intoa enemmän kuin taitoa) :D :D .

Turkilmas
Tässä alkaa tulla kuvia hiljakseltaa ja sangen epäloogisessa järjestyksessä :D. Eli ekana niitä luumutätteisiä pikkuleipiä ja tokana "3d"-kortteja

Latailen koko ajan lisää mutta niitä tulee hitaasti...

Yhteistyössä