Voi ei!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Tuntuu että elämä potkii nyt ja oikein kunnolla.

Syön pillereitä ja kk hävisivät kolme kk sitten. Kuuluin "sivuoireisiin"

Kuukausi sitten vähän ylikin oloni muuttui. Väsymys iski puun takaa, tissit aristi, oksetti. Ajattelin näiden olevan vain kuuluisia "sivuoireita" pillereistä.

Menin uusimaan reseptiä ja kerroin sairaanhoitajalle näistä ihmeellisistä oireistani, täti ehdotti raskaustestiä. Ja se oli ++++++

Minä en saisi raskautua, viimeisessä synnytyksessä kohtuni repesi todella pahasti, leikkaava lääkäri kursi riekaleista kasaan paikkani. Ja lääkärin ja kirurgin lausunnon mukaan lapsia ei enää saisi tulla.

Jonotan kyllä sterilisaatioon ja tämän väliajan olin aikonut syödä pillereitä.

Keskeytys tässä on nyt edessä, kohtu ei asiantuntevien ihmisten mukaan kestä. Vai kestäisikö kuitenkin??

Onko ketään ollut tässä tilanteessa??

En osaa sinulle sanoa mitään sellaista, mikä helpottaisi epäuskoista oloasi saati auttaisi sinua tilanteessasi. Sen sijaan toivon sinulle voimia ja halauksia kävipä sinulle miten tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja onneton:
kiitos teille, eikö ketään ole ollut samassa/samansuuntaisessa tilanteessa?

On niin kamala olla!

En ihan samassa ole ollut, mutta olen myös raskautunut syödessäni pillereitä. Ja päätynyt silloin keskeytykseen. Voimia sinulle. Tuollaisia päätöksiä ei vain haluaisi joutua tekemään. Eikä toivoisi kenellekään.

Ota yhteyttä lääkäriin joka voi kenties arvioida tilannetta. Vieteistäsi voisin päätellä, että mikäli vain terveytesi antaa myöten olisi lapsi tervetullut. Ei kannata tehdä päätöksiä ennen kuin olet kuullut asiantuntijalta/joilta mielipiteen terveytesi tämän hetkisestä tilasta.

Voimia.

Yhteistyössä