voi ei

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä unohdin asiakkan autossa mun kännykkä :| ja nyt ihan varmasti hän lukee mun kaikki txt sekä mun lähetettyt txt,miten mä valehtelen textareissa(työ kännykkä) sekä katso mun kuvat ja videot ja varmasti sielä on jossai,mun mieskin videossa,eli voi pe**** |O :headwall: :( :| :'(

No eilen me juhlittiin yhden plussalaisen kaa syntärit ja mä olin pikkusen kännissä :D ja kun hän vei mua kotiin tai siis melkein kotiin,kun ei hän mun osoitetta tiedä,niin kun mä laitoin turvavyöt päälle niin laitoin kans kännykkäkin alas ja unohdinkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
No eilen me juhlittiin yhden plussalaisen kaa syntärit ja mä olin pikkusen kännissä :D ja kun hän vei mua kotiin tai siis melkein kotiin,kun ei hän mun osoitetta tiedä,niin kun mä laitoin turvavyöt päälle niin laitoin kans kännykkäkin alas ja unohdinkin :(

ai imperial?

Juhlit kaverin kanssa ja asiakas vei kotiin? häh?

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Voi ei, saatko siihen asiakkaaseen yhteyttä ja puhelinta pois millään?

en tiedä,pitää toisesta kännykkästä katsoa onko sielä hänen nro,kyllä hän sen vie mun työpaikalle,tunnen hänet jo 8kk ja on rehellinen hän,mutta mua vaiva että hän varmasti lukee kaikki ja katso kaikki videot ja kuvat läpi :/

Jos haluat, ettei asiakas saakaan tietää, missä asut, niin ei kannata antaa tuoda ollenkaan edes kotiin päin. Helpostihan sen selvittää, missä asut, kun suunnan tietää... Taksitkin on keksitty, ne palauttaisi kännykän!

Alkuperäinen kirjoittaja ei tajua:

Juhlit kaverin kanssa ja asiakas vei kotiin? häh?

Me ollaan sen tytön kans naapureita

Jos olen vielä tuolla alalla millä aiemmin niin miksi ihmeessä menet asiakkaiden autoihin ylipäätänsä? Tai muutenkaan annat heille yhteystietojasi jne, eikö oikeasti kannattaisi pitää työ työnä ja pysyä asiakkaista erossa vapaa-aikana. Välttyisi monelta turhalta harmilta.

Yhteistyössä