Voi ei miten ihminen voi olla näin lahopää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dementikko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dementikko?

Vieras
Käytiin tänään kaupassa. Kun tultiin kotia mä hoksasin etten muistanutkaan ostaa vaippoja tuolle 1v3kk ikäiselle.

Voi luoja kaapissa enää 1vaippa, kyllä me jotenkin selvitään huomiseen asti, kun harjoitellaan pottailua niin päivän voi olla ilman vaippaa ja yöksi sitten tuo viimeinen vaippa ja heti aamulla kauppaan.

Meillä tuota matkaa kauppaan on jonkin verran ja tällä hetkellä mulla ei autoa enkä ole autoa ajanut 5-vuoteen.

Ihan puistattaa kun joudun kertomaan huomenna miehelle että joudumme taas huomenna kauppaan. Se kun inhoaa käydä usein kaupassa vaikka sen ei tarvi ku kuskina vaan istua autossa.

Ajitaitoa kyllä kannattais pitää yllä noin muutenkin.. Onko teillä äitiyspakkauksen kestoja vielä tallessa? Se kushies vaippa varmaan mahtuu jos ei ole jättikokoinen lapsi sulla.

On sulla ihanan kuuloinen mies jos puistattaa kertoa hänelle kaupassa käynnistä. Mitähän mahtaa tapahtua jos pitää jotakin oikeasti tärkeää kertoa.

Mä taas ymmärrän miestä, mä itse vihaan ylikaiken kaupassa käyntiä ja karvat nousee pystyyn ku mies kertoo, että taas pitäis käydä kaupassa :D

Ja kyllä mulle silti voi tärkeistä asioista puhua, ei ne välttämättä oo niin ärsyttäviä kun joku kaupassa käynti.. MUR!

niin tämä ei ole normaalia. en tiedä vaan miten mä saan miehen ymmärtämään että kukaan muu ei vedä niin kamalaa hepulia jostain normi arkipäiväisistä asioista kuin se.

ihan ku sillä olis joku ihme epätodellinen käsitys siitä millaista perhe elämä on. Ihan ku se olis jotenkin ajatellu että se on sellaista ruusuista ja mukavaa, lapset aina kilttejä, minä siivoan ja keitän ja mies vaan pistää makaamaan sohvalle tai menee omissa harrastuksissaan.

Miehet on romanttisempaa porukkaa kuin naiset monesti, ja kun ei olla tottuneita siihen arjen pyörittämiseen muutenkaan, niin käsitykset ovat tosi ruusuiset. Ehkä sun pitäis kysellä mieheltä, onko hänellä muita huolia jne, kun ei siitä tule mitään, jos sinä alat varoa hermostuttamasta häntä. Sitten teistä tulee säikkyjen lauma lapsia myöten.

Pitäis saada mies miettimään, mikä hänen roolinsa on perheessä ja mihin häntä tarvitaan. Monella se tuntuu olevan hukassa, ja sitten ihmetellään kun asiasta tulee ongelmaa. Tärkein rakkaudenosoitus on noukkia se vaippapaketti iloisesti kotimatkalla ja tuoda vielä jotain herkkua sen seurana. Jos siihen ei kykene, niin on aika katsella peiliin.

niinpä se mies vaan sitten heti aamusta häipyi omille harrastuksille... ollaan edelleenkin ilman vaippoja.. uskomatonta... :O eikö sen miehen päässä liiku yhtään mitään?

harsoilla mennään mutta ei niitäkään montaa ole..

Yhteistyössä