Voi ei, miks aina joku on tulossa:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
nyt kaveri soitti, että olenko valmis hän on 5-10min päästä täällä, kuulema jeee... sä tulit takas nyt juhlitaan. Voi ei, en saa rauhassa kotona olla, kun meille aina joku kokoajan tulossa, aina pakko siivota sen takia:stick::kieh::D

[QUOTE="vieras";26555376]Osaatko sanoa EI ?[/QUOTE]

No ei, kamala ja miten huomenna Helsinkiin aamulla pääsen lääkärille, kun nyt kaverit tulee...jooo... pakko illaksi etsiä tai sitten seuravana päivänä mennä, kiva

[QUOTE="mama";26555410]Miks sä niinkun päästät ne kaikki ihmiset tunkemaan kotiisi jos ressaat ja joudut siivoilemaan sen takia?[/QUOTE]
no en voi sanoa ei, kun aina joku tulee ja hyvää jos ilmoittaa edes 5min ennen, pitääkö mun sanoa ajaa kotiin takas:D aika törkee

Koko jussin teit töitä, toissapäivänä kävit yöjalassa 19-02, eilen roikuit palstalla (kuten joka päivä), nyt taas sit rellestää kaverin kanssa, huomenna lääkäriin, kohta matkalle taas Eurooppaan. MILLOIN OLET vauvan kanssa?

Miksi sanot, et sulla on hyvä olla lapsia, kun et vietä hetkeäkään heidän kanssa?

Olet todella edesvastuuton äiti.

[QUOTE="nainen";26555504]Koko jussin teit töitä, toissapäivänä kävit yöjalassa 19-02, eilen roikuit palstalla (kuten joka päivä), nyt taas sit rellestää kaverin kanssa, huomenna lääkäriin, kohta matkalle taas Eurooppaan. MILLOIN OLET vauvan kanssa?

Miksi sanot, et sulla on hyvä olla lapsia, kun et vietä hetkeäkään heidän kanssa?

Olet todella edesvastuuton äiti.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä, joskaan en tunne Milannaa. Näiden kirjoitusten kautta kyllä saa ihmisestä hyvin epävakaan kuvan. :(

On eriasia pitää lasta kädestä kiinni, siis isompia, kuin että hoitaisi ja olisi lähellä vauvaansa.
Sääliksi käy sun pientä poikaa kun on vain toisilla hoidettavana ja oma äiti rakastaa biletystä ym. menoa enemmän kuin lastansa. :( Se varmaan pitää sua vaan jonakin hoitajana eikä äitinään

[QUOTE="vieras";26556807]On eriasia pitää lasta kädestä kiinni, siis isompia, kuin että hoitaisi ja olisi lähellä vauvaansa.
Sääliksi käy sun pientä poikaa kun on vain toisilla hoidettavana ja oma äiti rakastaa biletystä ym. menoa enemmän kuin lastansa. :( Se varmaan pitää sua vaan jonakin hoitajana eikä äitinään[/QUOTE]
:headwall: on kiva arvostella, mutta viikon verran mä olen jo hoitanut itse vauvan ja isä kans, hohhoija, mutta ui sä omassa säälissä... voi sääli

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä