Voi ei, mikä avuksi?? Huomasin täitä itsellä ja lapsilla, mutta ei varaa täishampooseen!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oi ei!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oi ei!

Vieras
Rahaa tulee vasta perjantaina ja siihen asti on 15e tilillä jonka olin laskelmoinut siihen asti riittävän hyvin. Nyt sitten huomasin täitä, ja oisen lapsen pitäisi mennä huomenna kouluun!! Mikä nyt eteen?? Lapsi huomenna pois koulusta?? Entä perjantaihin asti? En ole sossun asiakas joten sieltäkään en apuja saa. Ei viitsisi vippeihin sortua tämän takia, ja ei ole sellaisia tuttuja joilta kehtaisin lainatakaan.

Eikö ole mitään luottokorttia, s-etukorttitillä rahaa, pulloja palautettavaksi, taskun pohjalla parkkirahaa tms? Mä ostaisin sillä 15 eurolla täishampoota ja tinkisin muusta.

[QUOTE="vieras";25172718]No sitten voisi leikata tytön hiukset lyhyemmäksi ja omat myös.[/QUOTE]
Ja pojalta voi leikata hiukset pois kokonaan. Kasvavat nopeasti takaisin.

Onko oikeesti olemassa ihmisiä joilla menee noin tiukoille? :O eikai se täisampoo maltaita maksa (vai maksaako?) Jos sulla on kaapin perällä vähä varamuonaa niin satsaa se 15e täisampooseen ja eläkää kaapista löytyvillä jutuilla perjantaihin. ja jos sulla on mastercard tms niin sähän voit ruokakaupassa sitte viilata jo torstaina kun se veloittuu aikaisintaan perjantaina tililtä.

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja soitat mummolle, äidille, isälle, siskolle, veljelle, kaverille, kummille...?! Kyllä nyt joku lainaa. Ja sit seuraavassa kuussa pihistät kaikesta ja pistät rahaa jemmaan. Onhan se nyt kumma jos sulla ei ole edes visaa tai mitään jemmaa. Älytöntä jos vaikka lapsi sairastuu. Millä viet sen päivystykseen? Millä rahalla ostat antibiootit?

imuroit hiukset tarkasti.myös hiusten kuivaajalla voi tappaa täitä,mutta sen pitää kestää riittävän kauan.
sen jälkeen kampaat ne läpi.kampaat kaikki elävät irti.onko sinulla täi kampaa?
en tiedä voisiko jollain öljyllä tappaa täitä.siis silleen, että levittää pään täyteen öljyä ja tukahduttaa täit sillä. se yksi valmistehan on juuri tälläinen.mutta sitä täytyy kyllä pitää päässä useamman tunnin.
kyllä shampoot maksavat.meidän perhekoko 3 pitkähiuksista ja kyllä shampoisiin varmaan 50e meni.se ei ole pieni raha.

ei minullakaan ole visaa tai säästöjä. ei ole varaa mistä laittaa ja visoja en saa kun nuorena menin luottotiedot pilaamaan. eletään lasten kans aika tiukoilla. ja menen töihin kun pienin kasvaa isommaksi. ei kaikilla ole elämä niin ruusuista. minusta 15e on paljon rahaa jos yllättäviä menoja ei tule,siis että nyt pe ois pitänyt sillä pärjätä. meillä ei ole joskus ollut kuin 2euroa viikkoa kohden,on sillä saanu puuron,tiivistemehua ja sitten tehnyt itse leipää yms ja pottuja,hernekeittoa.

Niin se täishampoo maksaa kyllä melkoisesti, jos tarvitsee 3 hengen perhe hoitaa. Perjantaihin en kyllä antaisi täiden lisääntyä lapsen päässä. Jos olisin ap niin ottaisin pikavippiä, jos ei muualta saa lainaa.

imuroit hiukset tarkasti.myös hiusten kuivaajalla voi tappaa täitä,mutta sen pitää kestää riittävän kauan.
sen jälkeen kampaat ne läpi.kampaat kaikki elävät irti.onko sinulla täi kampaa?
en tiedä voisiko jollain öljyllä tappaa täitä.siis silleen, että levittää pään täyteen öljyä ja tukahduttaa täit sillä. se yksi valmistehan on juuri tälläinen.mutta sitä täytyy kyllä pitää päässä useamman tunnin.
kyllä shampoot maksavat.meidän perhekoko 3 pitkähiuksista ja kyllä shampoisiin varmaan 50e meni.se ei ole pieni raha.

No ei täitä kyllä imuroimalla saa pois :D

Yksi vanha konsti on Fairy, itse olen kokeillut sitä ja se kyllä tappaa täitä, mutta tekee tosi huonoa päänahalle, eli en missään nimessä laittaisi sitä lapsille.

ei minullakaan ole visaa tai säästöjä. ei ole varaa mistä laittaa ja visoja en saa kun nuorena menin luottotiedot pilaamaan. eletään lasten kans aika tiukoilla. ja menen töihin kun pienin kasvaa isommaksi. ei kaikilla ole elämä niin ruusuista. minusta 15e on paljon rahaa jos yllättäviä menoja ei tule,siis että nyt pe ois pitänyt sillä pärjätä. meillä ei ole joskus ollut kuin 2euroa viikkoa kohden,on sillä saanu puuron,tiivistemehua ja sitten tehnyt itse leipää yms ja pottuja,hernekeittoa.

Mä oon luullu että meillä on joskus ollu tiukkaa mutta on meillä tiukkanakin kuukautena silti ollu vielä satanen tilillä kun sinne on tullu taas rahaa.

Kai se on otettava vippi vaan, ja haettava shampoot huomenna :/ Mutta koululainen pitää varmaan pitää huomenna kotona? Sattuukohan muuten kukaan tietämään tappaako hiusten kestoväri täit...?? Kun minulla sattuu olemaan kaapissa sellainen, olisin voinut laittaa omaan päähäni, aika myrkkyähän ne on..

Tiheä kampa ja imuri auttaa ensihätään.

Saatei sitä ennenaikaankaan välttämättä mitään tervaa kummempaa hiuspohjaan ollut laittaa, hiukset leikattiin, kammattiin hiukset päänahkaa myöten pää alaspäin (alle sanomalehti johon varisee kaikki ei toivottava materiaali, lehti taitoksiin ja saunanpesään palamaan)- toistettiin päivittäin. Hiukset leikattiin koska kampaaminen oli silloin helpompaa.

Huomenna et ainakaan vie kouluun tai kyliin,tarttuu todella herkästi, ja saat kiukkuisia perheitä vastaasi. Kaikki petivehkeet nyt pihalle pakkaseen tai saunaan. Ja kyllä, täishampoot ja muut maksaa useita kymppejä. Lisäksi kaikki perheenjäsenet pitää hoitaa vaikkei olisikaan. Joltakin nyt lainaat rahaa.

Yhteistyössä