Voi ei, anoppi sairastui ja joulu tulossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milja"

Vieras
Ollaan oltu menossa perinteen mukaan aattona anopille syömään ja joulupäivänä mun vanhemmat tulee sitten meille. Olen ruokia tehnyt valmiiksi sitä varten eli joulupäivää silmällä pitäen, olen kuitenkin ihan aaton aaton vielä töissä ja hiton väsynyt suoraan sanoen.

No nyt on anoppi sairaalassa ja jouluruuat jäi tekemättä. Ei mitään kovin vakavaa onneksi vaan jouluksi pääsee kotiin, mutta nyt heidän pitäiskin tulla aattona meille syömään.

Ei kai auta muu kuin ostetut laatikot, rosollit yms. pöytään. en revi mistään enää aikaa tehä kaikkea uudestaan, voi kurjuus, nyt stressaa ja harmittaa....

Mitapa tuota stressaamaan. Ostat valmista, that's it. Anoppiasi harmittaa varmasti enemman kuin sua, Sairastuminen ja minian vaivoiksi joutuminen. Tuskin ketaan hetkauttaa valmislaatikko. Onneksi ei mitaan vakavaa anopillasi.

Mitapa tuota stressaamaan. Ostat valmista, that's it. Anoppiasi harmittaa varmasti enemman kuin sua, Sairastuminen ja minian vaivoiksi joutuminen. Tuskin ketaan hetkauttaa valmislaatikko. Onneksi ei mitaan vakavaa anopillasi.

Voin kertoa, että anopille valmislaatikko on yhtä kuin maailmanloppu =(. Mutta totta, eipä pitäis stressata, kumpa osaiskin olla olematta.
Uunipuuro ja kaikki, enhän mä ees osaa sellaista tehä...

Yhteistyössä