Voi argh! millaiseen mieheen olen tutustunut!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Tutustuin työkoulutuksen kautta tähän tyyppiin.
Hän on naimisissa.
Kyllä mä oon huomannu, että tämä on minuun ollut ihastunut, mutta nyt se vasta varsinaisen pommin pudotti.
Se on hakemassa eroa vaimostaan! :o
Ikää tällä miehellä on jotain 45+. Mulle tuli nyt sellainen mielikuva, että se on suunnitellut vaan ottavansa minut. :laugh:

Ei se mitään, mutta kun mä olen naimisissa ja meillä on muksujakin, eikä mitään aikeita pettää tai erota miehestäni. =) :D :D
Varsinkaan vaihtaminen vanhempaan 'herraan' ei ollut suunnitelmissani. ;)

No joo, mulla oli vastaavanlainen tilanne tossa taannoin. Mies oli kyllä vaan pari vuotta vanhempi, mutta (pomoni tuolloin kesäaikaan vielä kaikenlisäks) :D. Niin ja mullakin siis mies ja tuolloin oli jo yksi laps! Että joo! :D Ei ihan hirveen kiva ollu töissä käydä, kun se flirtti oli aikas avointa.

Ettei vaan sama tyyppi, joka osui minunkin kohdalle...?! Aikuiskoulutuskeskuksessa olin silloin, tosin töissä siellä ja tämä "kouluttaja" juoksi perässä kuin koira. Aarrgggh... :headwall: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
No joo, mulla oli vastaavanlainen tilanne tossa taannoin. Mies oli kyllä vaan pari vuotta vanhempi, mutta (pomoni tuolloin kesäaikaan vielä kaikenlisäks) :D. Niin ja mullakin siis mies ja tuolloin oli jo yksi laps! Että joo! :D Ei ihan hirveen kiva ollu töissä käydä, kun se flirtti oli aikas avointa.

No huh! Onneks tuo tyyppi ei ole samassa työpaikassa mun kanssa. :D
Oman työpaikan miehissä on jo tarpeeksi hätistelemistä.
Miehet ei kai vaan ole tottuneet tällaiseen avoimeen ja ystävälliseen naiseen. :o
EN mä voi luonteelleni mitään, tällänen mä vaan olen, en osaa olla kusipää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:

No huh! Onneks tuo tyyppi ei ole samassa työpaikassa mun kanssa. :D
Oman työpaikan miehissä on jo tarpeeksi hätistelemistä.
Miehet ei kai vaan ole tottuneet tällaiseen avoimeen ja ystävälliseen naiseen. :o
EN mä voi luonteelleni mitään, tällänen mä vaan olen, en osaa olla kusipää.

:D Minä=avoin,ystävällinen Muut=kusipäitä :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Minä=avoin,ystävällinen Muut=kusipäitä :D:D

Sorry yleistys! :D
Siis olen vaan liian ystävällinen (hymyilen, puhuttelen kauniisti). En osaa olla epäkiinnostunut ja epäkiinnostava.
Joskus vaan tekis mieli olla tosi häijy, niin kukaan ei elättelisi mitään toiveita.
Mä vaan olen liian kiltti, jotkut tulkitsevat sen flirtiksi.

Mullakin on vähän vastaavanlainen tapaus ollut.Olin töissä johon palkattiin sitten uusi toimitusjohtaja,hänellä oli 1 lapsi ja onnellisessa suhteessa oli.Minä olin eroomassa avomiehestä.

Hän sitten heti kuukauden parin päästä kun oli tullut meille töihin alkoi jo aina kummallisesta syystä tulee sinne kohdepaikkaan missä milloinkin oli,kohta hän jo erosi,hän pyysi että valitsen hänelle uuden auton,pyysi matkoille jne jne

Pikkujouluissa sitten hän sanoin koko työporukan edessä että rakastaa mua,olin sitten toisen miehen (omistajan :ashamed: ) kanssa ja voi helvetti mikä selvittely ja riita tuli keskenään niille ym.kyllä harmittaa,mutta en mä ollut tilivelvollinen kellekkään vaikka tiesin kyllä että satutan häntä.

Yhteistyössä