VOI APUA!!!!

Mikä on?? Nyt on alkanu ote lipsumaan, olen viikon ajan lipsunu jo monena päivänä... Pisteitä on näinä päivinä tullut ehkä 22-25 ja paino noussu 3kg!
Nyt pelkään ettei se lähde ihan noin vaan ja pitäis saada taas niska-pers-ote itsestään :headwall:

Kävin tuolla neurologilla perjantaina ja lääkitykseni nostettiin mikä saattaa kans nostaa painoa (epilepsia) ja pelkään että tästä motivaatio katoaa :'(
Mun lääkkeet HÄVIÄÄ johonkin elimistöstä ja epäili raskautta, mutta kun on hormonikierukka niin eihän se ole mahdollista... Testi tehtiin, mut tuloksen saa vasta parin viikon päästä muiden tulosten kanssa.
Otettiin myös kilpirauhas kokeet ja lääkitys aloitetaan mikäli on edes alarajalla..
No, yritetään jaksaa.. Päivät menee aina ihan hyvin, mut se ilta!!! Sitten se makea hammas puhkeaa ja ottaa voiton..

just niin apua... jokos se sulle raskauttakin epäili, ja ethän oo ees yhtään avausta kilopinoon tehny...kääk ;) .. joo ei leikki sikseen, juu toiset lääkkeethän on tosi ikävii niitten sivuvaikutuksena paino saattaa nousta.mut nyt vaan ittees niskasta kiinni ... mä en oo ikinä noit pointseja laskenu et niistä ei oo tietoo vaan oon vaan vähentäny syömistä kun oon laihduttanut ja yrittänyt lisätä liikuntaa...
mut kyllä se siitä mä luotan että painos alkaa tippua ja pysyt vetäjänä vielä pitkään :D
:flower: tsemppiä sulle, kyllä se siitä...

Tintti1010
moikkelis!! Pakko nyt kertoa oma juttukin, kun miehän siis oon raskaana ja miulla on käyny ihan samalla lailla....en oo siis laihuttanut mutta viime viikolla ei maistunut yhtään ruoka ja söin tosi vähän ja aattelin että täytyy ruveta syömään enempi jottei vauva kärsi, mutta kuinkas ollakkaan kun kävin tänään vaa`assa niin oli tullut melkein 1,5 kg lisää...... :eek: ...ihmettelin kyllä tosi paljon koska söin todella vähän, kuvotuksen yms. takia....voiskohan miulla olla jotain kilpirauhasongelmia vai onkohan tää ihan normaalia...???
ainiin, ja miulla on koko ajan hirveen kova jano...

Kilpparin takia paino nousee kun liikkuu todella vähän väsymyksen takia ja aineenvaihdunta hidastuu.. En saanu niitä kilpparilääkkeitä kun arvot on normirajoituksen alapinnassa, ei alapuolella!
No, en ollu raskaanakaan.. damed..
Mitä siihen lääkityksen nostoon tuli niin jouduin jo heti kättelyssä lopettaa sen nostetun osan!
Mulla tuli niin hirveät sivuoireet että kuolemaa tein (kuvainnollisesti)
Se ylim.lääke otettiin illalla ja aamulla lkoi oireet. Ensin alkoi huimaamaan, sitten hävis näkökyky, sitte alko oksetta ja lopuks vielä tärinää ja tätä kesti 6h joka päivä! No, sairasloma pärähti heti ekana työpäivänä loman jälkeen...
Nyt eilen jouduin jo lopettaa sen sivulääkkeen että huomenna kykenee töihin!
Mun syöppöhimokin muuten loppu :D
kolme päivää pisteissä jo kiinni :heart: :D

Yhteistyössä