voi apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koisu

Vieras
Sitä tuntee taas itsensä ihan idiootiksi :/

Eilen myöhään illalla paikat alkoivat kummasti kostumaan ja kolmet alushousut vaihdettuani rupesin asiaa ihmettelemään. Mä en kyllä vieläkään pysty sanomaan mitä ihmettä tuolta alakerrasta valuu... pissaa, limatulppaa, lapsivettä vai ihan vaan valkkaria?? Voisko joku selventää miten nämä erottaa toisistaan? Tulee semmoisina pieninä lorahduksina (ehkä ruokalusikan verran ) hajutonta ja väritöntä kamaa. Koostumus näyttää musta värittömälle spermalle kun pyykii!

Kiitoksia jo etukäteen!

Saattaa olla lapsivettä, pitää soittaa synnytysvastaanottoon ja kysyä. Ei saa pitää tilaa kauan päällänsä niin, et kalvot on puhjennu ja supistukset eivät ala. Synnytysvastaanotossa on testit, millä ne testaa onko lapsivettä. Saattaa vaatia synnytyksen käynnistämisen, jos ei supistuksia ala kuulumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mulle sanottiin et lapsivesi ei oo punertavaa...

Juu, mie ainakin tarkoitin, että en tiedä millaista sen "oikeasti" kuuluu olla, mutta mulla se side meni vaaleanpunertavaksi... eikä ollut kyse verensekaisesta vuodosta kuitenkaan.
Mutta yhtäkaikki, kannattaa soittaa synnärille kuitenkin ja kysyä toimintaohjeita. :)

Yhteistyössä