Voi apua,sanokaa ettei näistä oo haittaa sikiölle vai onko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen:(

Vieras
raskaus on ihan alussa.Mulla on flunssa ja meinasin tänä aamuna pyörtyä..en ymmärrä miksi!!!kaiken lisäksi mulla oli aivan kauhea ummetus mut microlax autto siihen.....vieläki oon järkyttyny ku olin niin lähellä pyörtyä,silmissä sumeni,en kuullut hetkeen mitään ja hoippuroin menemään,onneks kohtaus meni ohi ennen ku rojahin lattialle.mä en voi enää uskoo että se sikiö voisi kovin hyvin!!!!!!sanokaa jos tiiätte onko näistä haittaa sille?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Siis mistä onko haittaa??? Mitä sä nyt olet tehny, josta voisi olla sille haittaa?

flunssasta,yskimisestä,ummetuksesta,siitä ku melkeen pyörryin..Onhan näitä:)Raskaus niin alussa et kaikki huolettaa!

mut kiitos teille jotka rauhottelitte:)!jospa tämä tästä...vissiin joo pitää kiinnittää tohon ruokavalioon enempi huomiota,mut koskaan ennen en oo kärsiny ummetuksesta,mikä oikeesti ei oo mukavaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis mistä onko haittaa??? Mitä sä nyt olet tehny, josta voisi olla sille haittaa?

flunssasta,yskimisestä,ummetuksesta,siitä ku melkeen pyörryin..Onhan näitä:)Raskaus niin alussa et kaikki huolettaa!

No mutta elämäähän se raksuaikakin on :hug:
Yhtälailla silloin iskee flunssa ja vatsa reistaa ja mitä nyt elämään kuuluu.
Ja huimaus voi tosiaan olla raskausoirekin.

Ei oo flunssasta haittaa. Muistan kun ittekki huolestuin flunssasta :D No mutta joo, sillon olin hieman huolissani kun oli hirmunen paskatauti vk 32, että jos sen takia lähtee syntymään. Tauti kesti vielä 6 päivää ja painokin pääsi vaan tippumaan. Mutta eipä siitäkään mitään haittaa ollu =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu, yskiminen on ehdottomasti kiellettyä raskausaikana!!

Mä pyörryin kanssa viime raskauden alussa ja oli kova flunssa. Plus kova raskauspahoinvointi. Pidä vaan huoli siitä, että saat kovasti nestettä. Siis juo vettä paljon enemmän kun normaalisti.

Yhteistyössä