Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkotatko sitä imukuppi juttua??Jos...niin ei oo..Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Onks sulla tulisuudelmaa?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tarkotatko sitä imukuppi juttua??Jos...niin ei oo eikä oo..Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Onks sulla tulisuudelmaa?
Mä olen lasten luudalla sörkkinyt pönttöön ja vetässyt aina välillä,mut sitä paperia tulee ja tulee ja vesi lainehtii yli.. |O Taas kerran tuli todistettua se että kuopuksen nimi valinta osui kerrassaan nappiin aikoinaan.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:vessaharjalla tunget sitä paperia eteenpäin tai revit takasi päin :x
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä olen lasten luudalla sörkkinyt pönttöön ja vetässyt aina välillä,mut sitä paperia tulee ja tulee ja vesi lainehtii yli.. |O Taas kerran tuli todistettua se että kuopuksen nimi valinta osui kerrassaan nappiin aikoinaan.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:vessaharjalla tunget sitä paperia eteenpäin tai revit takasi päin :x
Alkuperäinen kirjoittaja mie:työnnä jollain kepillä, tai esim jollain metallisella, "tikulla"
Alkuperäinen kirjoittaja mie:työnnä jollain kepillä, tai esim jollain metallisella, "tikulla"
Siis toi vessanpönttö on ihan laitoja myöden täynnä vettä ja tollasta hienon hienoa paperisilppua pulppuaa veden mukana lattialle kun vessan vedän.. :|Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ihan tosi... ota ne paperit pois.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis toi vessanpönttö on ihan laitoja myöden täynnä vettä ja tollasta hienon hienoa paperisilppua pulppuaa veden mukana lattialle kun vessan vedän.. :|Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ihan tosi... ota ne paperit pois.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis toi vessanpönttö on ihan laitoja myöden täynnä vettä ja tollasta hienon hienoa paperisilppua pulppuaa veden mukana lattialle kun vessan vedän.. :|Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ihan tosi... ota ne paperit pois.
Älä vedä. Ota vaikka siivilällä kauhoen muhjuja pois ja kaivele sitten kädellä loput.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis toi vessanpönttö on ihan laitoja myöden täynnä vettä ja tollasta hienon hienoa paperisilppua pulppuaa veden mukana lattialle kun vessan vedän.. :|Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ihan tosi... ota ne paperit pois.
Älä vedä. Ota vaikka siivilällä kauhoen muhjuja pois ja kaivele sitten kädellä loput.