Voi apua millä mä saan vessanpöntön auki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Onks sulla tulisuudelmaa?
Tarkotatko sitä imukuppi juttua??Jos...niin ei oo eikä oo..

Joo, just se, en tiedä sille parempaakaan nimitystä. Kodin putkimiestä ei sais kaataa pönttöön (en tidä miksi ) mut mä olen saanu sillä paperilla aiheutetun tukoksen kerran auki

Tulisuudelma auttaa, hae kaupasta huomenna, sitä tulet tarvitsemaan elämäs aikana kuitenkin, ei ole turha ostos, eikä maksa maltaita.

Kumihanska kouraan ja kaivamaan, ei ole muita vaihtoehtoja.
-Paitsi kallis huoltomies, joka tekee samat asiat, kuin mitä itse voisit tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
vessaharjalla tunget sitä paperia eteenpäin tai revit takasi päin :x
Mä olen lasten luudalla sörkkinyt pönttöön ja vetässyt aina välillä,mut sitä paperia tulee ja tulee ja vesi lainehtii yli.. |O Taas kerran tuli todistettua se että kuopuksen nimi valinta osui kerrassaan nappiin aikoinaan.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
vessaharjalla tunget sitä paperia eteenpäin tai revit takasi päin :x
Mä olen lasten luudalla sörkkinyt pönttöön ja vetässyt aina välillä,mut sitä paperia tulee ja tulee ja vesi lainehtii yli.. |O Taas kerran tuli todistettua se että kuopuksen nimi valinta osui kerrassaan nappiin aikoinaan.. :kieh:

Onko se Vili nimeltään? :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ihan tosi... ota ne paperit pois.
Siis toi vessanpönttö on ihan laitoja myöden täynnä vettä ja tollasta hienon hienoa paperisilppua pulppuaa veden mukana lattialle kun vessan vedän.. :|

Älä vedä. Ota vaikka siivilällä kauhoen muhjuja pois ja kaivele sitten kädellä loput.

Siis toi vessanpönttö on ihan laitoja myöden täynnä vettä ja tollasta hienon hienoa paperisilppua pulppuaa veden mukana lattialle kun vessan vedän.. :|

Älä vedä. Ota vaikka siivilällä kauhoen muhjuja pois ja kaivele sitten kädellä loput.

Kauhalla vettä vähemmäksi pöntöstä, ettei tarvii kainaloo myöten kättä uittaa siellä vedessä

Näin, lopeta se vetäminen, tottakasi se vesi tulee yli kun ei läpi pääse :O

Nonni.
Hanskat käteen, jollakin astialla tyhjennät nyt sen lainehtivan pöntön ensin niin, et vesi on normitasolla, ja sitten kaivat jollakin henkarilla tai kädellä sen rullan sieltä pois tukkimasta.

Yhteistyössä